Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
winia4ever schreef:Hotchocolat: Mag ik vragen waarom je voor de bubbelelonge kiest? Is dat voor het leren sturen? Of heb je daar een andere reden bij?
Bedankt voor je reactie
Damoiseaux2 schreef:We hadden de gang zeg maar.. en dan zetten we ze in een hoekje en daar stapte we rustig op.. Als ze dan onspanden dan stapten we die gang een keer op en neer.. Daar deden ze dat omdat ze zeiden dat ze op de stenen niet durfde te bokken / steigeren.
hotchocolat schreef:Damoiseaux2 schreef:We hadden de gang zeg maar.. en dan zetten we ze in een hoekje en daar stapte we rustig op.. Als ze dan onspanden dan stapten we die gang een keer op en neer.. Daar deden ze dat omdat ze zeiden dat ze op de stenen niet durfde te bokken / steigeren.
Maar wat als ze het wel doen, ik denk dat je behoorlijk hard terecht kan komen op beton.
winia4ever schreef:Omdat ik verder geen hulpteugels heb, en zij dus nog niet gewend is om met teugels te lopen, dus geen bit contact heeft gehad, vroeg ik mij dus af, wat ik nu het beste kan doen?