Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knetterhard schreef:Helemaal met je mee eens, maar ik kan helaas je foto niet bekijken!
Cassidy schreef:Is het de manier van rijden, of de uitvoering ervan? De kwaliteit van instructie aan de basis laat maar al te vaak serieus te wensen over (als er al instructie is). Een compilatie van momentopnames of idd opnames van ongelukken in een foto of een filmpje, is dat een correcte weergave van de werkelijkheid?
Esstherm schreef:Ik snap je punt, maar het is een beetje dubbel. Want er zijn wel degelijk problemen met de manier van rijden in de dressuur sport. En ik vind niet dat je dat moet verdoezelen 'omdat er ook veel goede dingen zijn'.
Quir schreef:Mensen die dat plaatsen hebben geen verstand van paarden, daarnaast in 99% van de gevallen zijn nou net die mensen de klunzen in de paarden sport...
Ik heb er geen boodschap aan, als ik iemand zie met zo'n onzin ding in een profiel of wat dan ook. Moet je vooral eens op zoek gaan naar foto's van desbetreffende persoon, zie je hetzelfde effect als waar ze zo op tegen zijn.
Ach je hebt klunzen en je hebt klunzen en juist deze mensen zijn de grootste klunzen, die de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt.
Wil niet zeggen dat ik de foto's goedkeur of zo, maar vaak zijn het moment opnames of gewoon puur ongelukkige ongelukken. Tsja die gebeuren nu eenmaal, er zijn ook tig mensen die met de auto tegen een boom aan knallen.