Hee,
Ik vroeg me af of er nog meer Bokkers vanavond op het KNHS centrum geweest zijn voor een rondje educatie met Janina van der Drift; inzicht in het paardenbrein.
Ik kom net terug en ben zwaar teleurgesteld en zelfs een beetje boos.
Wat vonden jullie er van?
Mij viel het enorm tegen. Ze was onzeker, onduidelijk en praatte zichzelf contstant tegen. Ze legde dingen niet goed uit en was niet consequent met antwoorden geven (gelijksoortige vragen werden steeds anders uitgelegd???). De demonstratie met haar eigen paard vond ik allesbehalve getuigen van kennis en ervaring. Ook daar liet ze meer dan een steken vallen en als zij als voorbeeld moet dienen voor de aanwezigen van vanavond dan gaan er een aantal op heel verkeerde wijze dingen aan hun paard aanleren.
Het was mij echt een raadsel hoe zij zo bij rondje educatie terecht is gekomen. Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Persoonlijk vond ik het dus geld- en tijdverspilling en daar baal ik best van. Had hoge verwachtingen van vanavond.
Heb in Ermelo na afloop van de demonstratie al met meerdere mensen gesproken die er hetzelfde over dachten als wij (met wie ik was).
Xx Nikki
O ja. Je kon je opgeven voor een 'boek' (pdf-bestand) over grondwerk oefeningen en nog wat theorie. Misschien dat ik na het lezen daarvan mijn mening nog enigszins bijstel en dat het de zenuwen waren die maakte dat ze een aantal dingen zei die echt niet klopten (weet niet hoe ervaren ze is?).
Laatst bijgewerkt door Elles op 11-11-11 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Twee berichten samengevoegd. Je kunt binnen een half uur je bericht nog zelf aanpassen.