Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
seline1981 schreef:Super bedankt voor jullie reacties. Het is zo te zien dus heel verschillend per paard en per eigenaar. Ik kan me ook voorstellen dat een recreatieruiter een ander doel heeft als een wedstrijdruiter.
Natuurlijk kijk ik ook goed naar de conditie van mijn paard. Is ze wat minder fit, dan doen we wat rustiger aan. Ook als ik merk dat ze haar gedachten er niet bij kan houden, doen we een stapje terug.
Tendance schreef:seline1981 schreef:Super bedankt voor jullie reacties. Het is zo te zien dus heel verschillend per paard en per eigenaar. Ik kan me ook voorstellen dat een recreatieruiter een ander doel heeft als een wedstrijdruiter.
Natuurlijk kijk ik ook goed naar de conditie van mijn paard. Is ze wat minder fit, dan doen we wat rustiger aan. Ook als ik merk dat ze haar gedachten er niet bij kan houden, doen we een stapje terug.
Hey goed dat je het zegt. Wat is jouw doel?
Miepie77 schreef:die van mij hebben we 4 keer in de week een kwartiertje gereden toen ie 3 was, moest wel want meneer was erg brutaal (hengst) en zo bleef het leuk voor beide partijen, de rest van de week had ie vrij, dus gewoon lekker in de paddock, de dagen dat ie gereden werd ook overigens, alles voor de ontspanning
marillion schreef:Mijn 3 jarige is van begin het jaar, maar al behoorlijk af.
Ze loopt 2 dagen in de week hooguit 15 minuutjes, soms gaan we nog een dag lekker stappen in het bos.
Veder komt ze elke dag in de paddock/wei/molen
Ben benieuwd naar andere 3 jarige, misschien foto's?