Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zelf blijf ik wel voetballen, vind het gewoon onwijs leuk en het is voor mijn gevoel geen moeten maar mogen. Maar hardlopen oid vind ik gewoon onwijs saai (tenzij je echt in het ritme zit, dan wordt het een verslaving).
- lange lijnen, werken aan de hand -veeeeeel lopen-). Als ik niet werk (Houd in gemiddeld 4 uur in het zweet werken op een stal en dan nog elke dag heen 40 minuten fietsen en terug 40 minuten fietsen). Ren ik om de dag en de overige dagen doe ik krachttraining, verder fiets ik veel. rikkybergy schreef:Ik vind dat jullie van je paard vragen dat hij heel mooi slank veel spieren ed moet hebben.
rikkybergy schreef:Dan vindt ik dat je dan dat zelf ook wel eens mag ervaren..
rikkybergy schreef:En de tijd?
Je hebt nu toch ook tijd om op bokt te zitten. Die tijd kan je ook aan het hardlopen zijn

rikkybergy schreef:Mensen ik heb echt medeleiden met de meeste paarden hier.
Volgens mij zijn er heel veel mensen die altijd maar zeggen "wat een lekkere spieren op dat paard"
En jullie boeien jezelf niet eens dat je sport.
Sorry maar dat vindt ik echt heel laag

linnke schreef:Ik snap de insteek ook vandaar dat ik ook gewoon heb gereageerd... Snap wel de reacties van mensen want TS komt op mij ook wel een beetje overtrokken over, ondanks dat ik het wel snap
rikkybergy schreef:"
En jullie boeien jezelf niet eens dat je sport.
Sorry maar dat vindt ik echt heel laag
linnke schreef:Ik snap de insteek ook vandaar dat ik ook gewoon heb gereageerd... Snap wel de reacties van mensen want TS komt op mij ook wel een beetje overtrokken over, ondanks dat ik het wel snap
TS: Wat doe jij aan sport naast paardrijden? Daar ben ik nu wel nieuwsgierig naar