Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

een halfuur fijn 'vlot' en dan stoppen is voorlopig ook genoeg
.lilly_s18 schreef:Dankjewel, demo_love, volgens mij is dit dé beste reactie die ik al gehad heb. Hier heb ik echt iets aan. Iemand anders heb ik al eens gedaan maar bij mijn lesgever loopt ze goed natuurlijk, die kerel is een van de beste ruiters die ik ken. Maar heb al een aantal keer vriendinnen op haar gezet en dat haalt niets uit. Wat ook is, is dat ze soms trager loopt omdat ze aan de teugel loopt.

lilly_s18 schreef:Dankjullie voor de informatie, heb dingen gelezen die zeker van toepassing kunnen zijn. Ik zou wel even willen zeggen dat ik geen controle heb over wat voor soort eten ze krijgt en hoeveel, maar ze glanst mooi en staat zeker niet te mager, maar ook niet dik. Ook zou ik liever geen toespelingen en reacties hebben over haar jonge leeftijd. In België leren we nu eenmaal onze paarden redelijk vroeg op maar ik rij haar natuurlijk niet elke dag. Als we springen is ze altijd goed vooruit, kan ook zijn omdat ik haar dan zoizo wat beter vooruit houd. En bij dressuur is ze net niet goed genoeg vooruit, ook ben ik altijd meteen stikkapot van haar vooruit te houden. Ze luistert ook heel goed naar mijn zit wat een beetje vervelend is want als je dan een paar minuten aan het galoperen bent en je laat je aandacht wat afdwalen of je wil verlichte zit doen valt ze er meestal meteen uit als je haar niet goed vooruit houd.