Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:T stomme was ook dat ik eerst dacht dat ie bang voor me was.. Maar later realiseerde ik me dat t ettertje er gewoon errug veel lol in had om keihard weg te spurten van me
Longeren doe ik idd ook als voorbereidend werk zeg maar... Tijdje met een longeersingeltje om te wennen aan iets op de rug/buik. Bijzets ben ik niet gek van, mja, das persoonlijk denk ik
Quir schreef:amyz schreef:T stomme was ook dat ik eerst dacht dat ie bang voor me was.. Maar later realiseerde ik me dat t ettertje er gewoon errug veel lol in had om keihard weg te spurten van me
Longeren doe ik idd ook als voorbereidend werk zeg maar... Tijdje met een longeersingeltje om te wennen aan iets op de rug/buik. Bijzets ben ik niet gek van, mja, das persoonlijk denk ik
Niet alleen persoonlijk, ook een deel van het doel van het paard wat die uiteindelijk moet gaan doen.![]()
Bij een recreatief dier gaan er bij mij ook geen bijzets aan, eigenlijk alleen bij de sport paarden of in ieder geval de paarden die de sport in gaan.Of voorbereiding op merrie of hengsten keuring, dan krijgen ze wel bijzets er aan. Deze gaan dan ook vaak pas ná de keuring onder het zadel en voor de keuring is het toch wel fijn als er wat spieren op zitten al.
PercyLeen schreef:We hebben haar niet door de mangel gehaald. Ze is wel rondom gekeurd. Ze was een hele trotse merrie en liet zich niet corrigerenHerman kon er mee overweg maar ik wil geen paard waar ik op moet stappen met in mijn achterhoofd 'als ze maar niet' en daarom heb ik dr verkocht en daar heb ik geen moment spijt van gehad.
PercyLeen schreef:Rustig maar! Ze is terug gegaan naar de handelstal waar ik dr heb gekocht, hij is goed bevriend met Herman dus hij kent het hele verhaal! Ze heeft via hem nog weer 2 weken bij Herman gestaan en is toen verkocht, met het hele verhaal er bij. Geen achterbakse handelwant dat is idd not done!