Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
listiglistje schreef:ik vind dit echt weer het zoveelste anti-slof janktopic...sorry hoor is dit nu om te vissen?
Natuurlijk weet je het antwoord al tssss....8 van 10 die een slof gebruiken, gebruiken hem inderdaad verkeerd....
Maar wat wil je nu met dit topic bereiken, wat iemand er wel of niet aanhangt is mi eigen keus en eigen verantwoordelijkheid!

Presto3 schreef:Op manege's word er ook veel mee gereden en soms hangt het gewoon bij het hoofdstel erbij wat ik wel eens zag... Of het altijd nodig is vraag ik me af. Maar als iemand een slofteugel gebruikt moet die dat zelf weten zolang die maar weet waarom en hoe die hem moet gebruiken geen problemen mee
aerdenhout1 schreef:Presto3 schreef:Op manege's word er ook veel mee gereden en soms hangt het gewoon bij het hoofdstel erbij wat ik wel eens zag... Of het altijd nodig is vraag ik me af. Maar als iemand een slofteugel gebruikt moet die dat zelf weten zolang die maar weet waarom en hoe die hem moet gebruiken geen problemen mee
MMMM..denk dat dat toch niet helemaal juist is!
Een martingaal, bijzet, thiedeman of elastiek zie je wel eens, maar een slof bij een manege paard???
IK heb het nog nooit gezien eerlijk gezegd.
Ariebren schreef:Zodra een ruiter de slof teugel om doet bij een paard dan kan de ruiter nog geen paardrijden.
)