Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie88 schreef:Ik kan er ook niet tegen als ze zich met mijn paard bemoeien.
IVM al die blessures heeft mijn paard weinig ohz en aan de longe gedaan het afgelopen jaar.
En dan nog meer aan de longe dan ohz.
Voornamelijk veel los gestaan, gespeeld, soort van VDen lekker tutten.
Dan zeggen ze dat ik niet genoeg doe met mijn paard.
Kwader kan je mij niet krijgen. Ben er dagelijks en ze komt dagelijks der stal uit en kan bijna altijd haar energie goed eruit gooien.
Ja klopt, onder het zadel doe ik weinig, maar dat gaat ook niet, als je paard een oud litteken open heeft wat gaat ontsteken ed. Dan ga je niet ff lekker rijden ed.
Waar bemoeien ze zich mee
LDRD schreef:Denk dat als je GP ambities hebt je wel enigszins in de gaten zult moeten houden hoe de verhouding is tussen opleiding en leeftijd.
Maar in de regel is dat geen probleem als die ambitie reeel is met een paard dat de potentie voor de GP heeft.
Als je de basissport nooit uit wil of uberhaupt kan, dan speelt leeftijd/opleidingsniveau nauwelijks nog een rol.
Sjolvir schreef:LDRD schreef:Denk dat als je GP ambities hebt je wel enigszins in de gaten zult moeten houden hoe de verhouding is tussen opleiding en leeftijd.
Maar in de regel is dat geen probleem als die ambitie reeel is met een paard dat de potentie voor de GP heeft.
Als je de basissport nooit uit wil of uberhaupt kan, dan speelt leeftijd/opleidingsniveau nauwelijks nog een rol.
Als het paard het potentieel heeft en het allemaal aan kan is dat ook geen probleem en net zoals je zegt,
doorgaans zit er potentie in zo'n paard.
Waar ik vnl op doel zijn de mensen die eigenlijk alleen basissport rijden/ gaan rijden en blijkbaar ook mee moeten
in dat stramien, wat qua capaciteit van het paard (niet altijd GP materiaal) en de capaciteit van de ruiter (ook niet altijd GP materiaal![]()
).