Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kimmie88 schreef:Hier is al een topic over geweest en idd rechts.
Zweep links, wanneer je die gebruikt

lovey_ou schreef:kimmie88 schreef:Hier is al een topic over geweest en idd rechts.
Zweep hoort gewoon in je binnenhand deze gaat dus mee tijdens het van had veranderen.
Maar de teugels horen indd rechts. Mij is verteld dat dit komt vanuit de tijd dat de vrouwen reden in een dames zadel anders zouden hun voeten in de teugels blijven haken.
lovey_ou schreef:Zweep hoort helemaal niet in je binnenhandkimmie88 schreef:Hier is al een topic over geweest en idd rechts.
Zweep hoort gewoon in je binnenhand deze gaat dus mee tijdens het van had veranderen.
Maar de teugels horen indd rechts. Mij is verteld dat dit komt vanuit de tijd dat de vrouwen reden in een dames zadel anders zouden hun voeten in de teugels blijven haken.

niks moet indd dat bedoelde ik te zeggen maar nu komt het over alsof het moet terwijl ik juist duidelijk wilde maken dat je je zweep niet in je linkerhand hoeft te houden ook niet tijdens wedstrijd. Dus inderdaad het hoeft niet!