Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby
Sushilla88 schreef:Mijn paard is ook beter aan het been wanneer ik met sporen rijd. Een zweep helpt helemaal niet, dus waarom zou ik dan geen sporen om doen? Ik vind van mezelf dat ik m'n benen voldoende stil en m'n tenen naar binnen heb om ermee te rijden.
Off-topic: Vorige week was hier ook een topic over, die is wel gesloten... Beetje raar.
Karen1987 schreef:Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik vind dat als je je paard met je zweepje wilt bijtikken, je dan sneller je aanleuning verliest, omdat je of je teugels in een hand moet nemen, of je trekt je paard in de mond.
Sporen gebruik je in principe niet als het niet nodig is, want dat drijf je gewoon met je kuit!
Ik zie in sommige topics wel mensen waarbij ik denk: sporen eraf en een zweepje erbij. Dan drijven ze met spoor ipv kuit.
Chaos schreef:Ik rijdt vaak met beide. Zowel voor de activatie alswel voor het verfijnen. Ik zie het probleem niet zo, mits je je benen onder controle hebt.Ik wordt altijd nogal moe van het gezeur op Bokt, het lijkt wel of sporen een crime zijn geworden tegenwoordig.
En als je aanleuning verliest wanneer je een zweephulp geeft is of je zweep niet lang genoeg of je gaat gewoonweg verkeerd zitten. Aanleuning verkrijg je met je buitenhand.
irissahorse schreef:Of je paard schrikt gewoon, zoals in mijn geval is.
Ook al raak ik haar ermee aan!
Het is zowel als ik erop zit en als ik er naast sta met een zweep.
Dit was ze al, toen ik al kreeg.
Janine1990 schreef:irissahorse schreef:Of je paard schrikt gewoon, zoals in mijn geval is.
Ook al raak ik haar ermee aan!
Het is zowel als ik erop zit en als ik er naast sta met een zweep.
Dit was ze al, toen ik al kreeg.
Ik weet niet hoor, maar schrikken en aanleuning verliezen door de zweep, zijn wel twee heel verschillende dingen.
Misschien moet je jezelf niet zo aangesproken voelen
irissahorse schreef:ooh, dan heb ik het misschien verkeerd begrepen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers