Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anoeska schreef:Ik begrijp het prima (geen reden om meteen denigrerend te gaan doen). Maar ik vind het onzin om het ene negatieve topic op het andere te laten volgen. De aanval is de beste verdediging?

Yamcha schreef:Volgens mij is dat het punt van Pashon ook
Vraag me wel af waarom het dan bij de dressuur zo onder vuur staat?

Anoeska schreef:Ik snap niet waarom een topic dat negatief praat over Anky en haar methoden moet opgevolgd worden door een negatief topic over springruiters. Wat wil je daar mee bereiken dan?
vickers schreef:Nou de grote verrassing: dressuur,springen,SGW,western,draf en rensport. Overal gaat er wel is iets niet goed. En hoge bomen vangen veel wind. Bij dressuur rukken we in de krul. Bij het springen wordt er een balk opgetilt ga zo maar door. Ik denk dat een Anky zichzelf is goed achter de oor moet krabben of ze hier wel zo'n ophef over moet maken. Is het netjes? nee dat is duidelijk. Maar welk werk je ook doet er gaat altijd wel is iets niet netjes. Maar om dan nu de springruiters onder de loep te nemen? Je weet het antwoord toch?
Pashon schreef:Om de aandacht eens een keer van Anky en haar methode af te halen, bij deze een discussie over het vriendelijke springen.
...........
wat mij opvalt is dat hier geen mens de mond over open trekt en ervanuit gaande dat het dus allemaal maar oke is.