Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zie een rommelige en onsamenhangende proef, met gespannen paarden die niet fijn bewegen en fout op fout maken door de overambitie van de ruiters. Op zich zie ik niet iets dat je niet ook op een willekeurige pensionstal tegenkomt
. Op een gemiddelde pensionstal zie je dit inderdaad ook erg veel, maar dat vind ik dan dus ook geen fijn gezicht
En dat met stang en trens! Kadankovitch schreef:De stemming is al gemaakt, wie durft hier nog een andere mening te geven?
Vooral de kenners die zelfs bij benadering niet kunnen laten zien wat de twee heren tonen, zijn het felst.
Maar inderdaad lijkt de Fries, van de voorkant bekeken rechts staat, eng in de hals. Maar de opname is onduidelijk: de hals is een grote zwarte vlek. Er kan geen onderscheiding gemaakt worden tussen onder- en opperhalsspier. Evenmin is het mogelijk de mate van kaakvrijheid en de positie van de oorspekselklieren te zien. Dus voordat ik iemand veroordeel, zou ik een duidelijker beeld nodig vinden.
Geachte Hestejente,
Waaruit maakt U op dat beide friezen niet klaar zijn voor deze proef?
? No offence hoor, maar ik vind het niet zo netjes om een willekeurig filmpje van youtube af te trekken en dat openbaar te gaan zitten afkraken.