Zijn er meer volwassen ponyruiters en waarom rijd je liever op een pony dan op een paard?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben bijna 20 en ik vind een pony ook veel leuker dan een paard. Ik ben wel ietsje langer (1.74) maar dat maakt op zich niet uit. Ik vind paarden van die onwijs grote stappen maken, gaat me te snel en ik kom er niet op haha, te onhandig daarvoor. 
minka schreef:Zelf ben ik een echt ponyruiter, ondanks dat ik bijna 25 jaar ben. Op een paard heb ik me eigenlijk nooit echt op m'n gemak gevoeld, dit kan met m'n lengte te maken hebben (1.64m), maar ook zeker omdat ik het gewoon niet leuk vind
Zijn er meer volwassen ponyruiters en waarom rijd je liever op een pony dan op een paard?

ik heb eigenlijk alleen op friezen gereden, en een tijd op een kwpner, mijn eigen is rond de 1.50 (iets hoger misschien) waar ik nu mee bezig ben om hem te beleren. op mijn stage reed ik wel op pony's. ik vind het allebij wel fijn rijden

.
hihihi. Geen gedoe met pony moeten verkopen omdat je over zou moeten naar een paard. Want dat zou wel het geval zijn hier thuis als ik dressuur en springen zou doen. En ik zou tranen met tuiten janken als mijn pony's weg zouden moeten. Gelukkig hoeft dat niet