Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
Babel schreef:Dat ben ik niet met je eens! Waarom zijn er geen voordelen aan dan?
Ik zie alleen maar voordelen, die overschaduwen namenlijk voor mij alle nadelen!
Mijn paardje is mijn alles, mijn leven, mijn ventje, mijn uitlaatklep!
Een ander eventueel nadeel is dat je het eigenlijk zelf moet oplossen als er wat gebeurt, maandag ben ik tegen een boom geknald waarna paard bijkant de weg op holde, er is dan niet iemand anders die de stoere eigenaar is en er de volgende dag op kruipt, dat moest ik zelf doen ook al scheet ik zeven kleuren bagger. Net zoals je eventuele rijtechnische problemen helemaal zelf moet oplossen. Het voordeel daarvan is dat het ontzettend kicken is als dat lukt, als je vooruitgang maakt met een paard, je iedere dag met hem werkt, je steeds minder aanwijzingen nodig hebt om hem wat te laten doen, eigenlijk zijn er verder alleen maar voordelen. Kijk, natuurlijk loop je wel eens een middag in de regen met zadelkasten te slepen maar ik ben eigenlijk niet iemand die dat heel vervelend vindt
)