Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Celede_x schreef:Volgens mij is het overdag nu geen -10, maar zoals het hier boven al staat, kan het best. Mits je zorgt dat je pony het niet te warm maar ook zeker niet te koud krijgt.

MaaikeMo schreef:Ik vroeg me af hoe jullie hierover denken.
Paardrijden met zo'n koud weer.
Ik heb besloten om het niet te doen, bang dat hij teveel kou zou vatten bij het uitstappen.

. Ik heb in de binnenbak gereden, scheelt ook al in de temperatuur, het was eigenlijk wel prima te doen. Alleen was het op de inrit wel uitkijken geblazen omdat het op sommige stukken glad was. merensje schreef:Celede_x schreef:Volgens mij is het overdag nu geen -10, maar zoals het hier boven al staat, kan het best. Mits je zorgt dat je pony het niet te warm maar ook zeker niet te koud krijgt.
als je overdag moet werken of naar school moet.... in de avond is het (hier) echt -10.... snik.....
. Heb erg veel spier- en gewrichtsproblemen dus met deze temperaturen rijd ik ff niet anders kan ik helemaal niet meer bewegen. Als het overdag weer iets warmer is dan ga ik weer lekker naar de binnenbak.