ik moet het even vragen en ik weet niet of de titel duidelijk was maar ik wist geen ander
ik zie zovaak dat mensen met hulp/slofteugels matringalen rijden... Ik ben echt verschikkelijk tegen zulke dingen (net als sommige mensen tegen sporen ofzo). als je echt een paard heb die met zijn hoofd heel hoog loopt dat het storend is of een paard die je er ECHT niet goed doorheen krijgt met dresuur etc. prima om af en toe zo'n ding erbij te pakken,
maar gewoon altijd ermee iedere dag de hele training weer. Ik vind het niet nodig... meest van tijd heeft het nog geen nut ook omdat je er geen 'druk' op heb du niet gebruikt of juist konstal strak erop trekken
Nou vraag ik jullie wat vinden jullie hier nou van... ben ik de enige die me aan zulke dingen ergert? en zijn er ook mensen die het doen? zo ja waarom?
Nu wil ik a.u.b. niet zo'n 'tipisch bokt topic' (zoals sommige mensen hiet dat noemen) met ruzie's en waardeloze en onzinnige berichtjes
enuh... er zijn hier als andere topics over (inderdaad ik weet het zelf ook) maar niet zo zeer over hetgeen wat ik hier nou aan jullie vraag
zoiets gebeurt vaker met zulke topic's en dat wil ik graaaag voorkomen