Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babootje schreef:Lante schreef:Simpelman heeft mogelijk gewoon even zijn dag niet, wat gewoon menselijk is. Is Misschien even moe gestreden hier?
Strijden is zijn eigen keuze. Zou hij in deze discussie met ons allen omgaan zoals hij zegt dat hij met zijn paarden doet, zouden wij ons allen edelmoedig overgeven.
Babootje schreef:Waarom zie ik dat nu wel en jij niet, vraag ik me dan af?
Lante schreef:Babootje schreef:Lante schreef:Simpelman heeft mogelijk gewoon even zijn dag niet, wat gewoon menselijk is. Is Misschien even moe gestreden hier?
Strijden is zijn eigen keuze. Zou hij in deze discussie met ons allen omgaan zoals hij zegt dat hij met zijn paarden doet, zouden wij ons allen edelmoedig overgeven.
Ik vind het oprecht heel erg jammer dat mensen die zich niet met zijn visie kunnen verenigingen, hem doen besluiten zijn eigen topic te verlaten, terwijl er trouwe volgers zijn die zijn visie en ideeën waarderen. Ik hoef geen filmpjes van hem te zien of te weten wie het is. Dat is voor mij totaal niet relevant.
Babootje schreef:Lante schreef:Simpelman heeft mogelijk gewoon even zijn dag niet, wat gewoon menselijk is. Is Misschien even moe gestreden hier?
Lante schreef:Ik vind het oprecht heel erg jammer dat mensen die zich niet met zijn visie kunnen verenigingen, hem doen besluiten zijn eigen topic te verlaten, terwijl er trouwe volgers zijn die zijn visie en ideeën waarderen. Ik hoef geen filmpjes van hem te zien of te weten wie het is. Dat is voor mij totaal niet relevant.
knollentuin schreef:damian23 schreef:Ik ken Bruno niet maar ik vind zijn rijdstijl niet uitnodigend om naar een clinic te gaan.
Veel gefrutsel en dwingend aan de voorkant. Iets wat ik niet meer wil.
https://www.youtube.com/watch?v=m6SZa7VcqoA
https://www.youtube.com/watch?v=1tmMxFg3Xcg
Het is maar precies welk filmpje je opzoekt, het eerste filmpje opent niet en ik vermoed dat t tweede paard niet van Bruno zelf is, maar een van de clinic ruiters, ik heb gezien dat hij ook op paarden zelf stapt.
Ik kam je zeggen dat hij in z'n lesgeven verdomd veel op David lijkt en in zm eigen rijden op z'n eigen paarden ook...https://youtu.be/zYittphKRos
Picasso schreef:Dus dit topic is dan eigenlijk wel voorbehouden aan mensen die dezelfde mening zijn toegedaan Sanne? Jammer, want zoals al eerder gezegd: ik heb er goede dingen uit kunnen pikken voor mezelf. Dat ik vragen/opmerkingen heb over andere dingen die me minder aanspreken zou ik dan niet mogen aankaarten omdat het vervelend is voor de deelnemers die wel wat in betreffende ideeën zien?
ChocooPrins schreef:Sanne om onder gelijkgestemden te zijn open je geen discussietopic. Discussiëren nu eenmaal onder mensen die een andere visie hebben. Je kan geen discussie hebben met mensen die gelijkgestemd zijn. Dan ben je gewoon aan het meepraten.
sanne83 schreef:Picasso schreef:Dus dit topic is dan eigenlijk wel voorbehouden aan mensen die dezelfde mening zijn toegedaan Sanne? Jammer, want zoals al eerder gezegd: ik heb er goede dingen uit kunnen pikken voor mezelf. Dat ik vragen/opmerkingen heb over andere dingen die me minder aanspreken zou ik dan niet mogen aankaarten omdat het vervelend is voor de deelnemers die wel wat in betreffende ideeën zien?
Nee, absoluut niet. Maar je moet ergens wel op een bepaalde manier op één lijn zitten om de diepte in te kunnen gaan, dat maakt dat dingen op een forum als deze vaak wat oppervlakkig blijven.
damian23 schreef:Ik vind het wel een verschil tussen een groom meenemen en iemand die de hele dag blijft, meeluncht en alle clinics meekijkt (toeschouwer) Bij de clinics van Annemarie van der Toorn betaal je ook voor de extra persoon/toeschouwer.
Maar al met al wordt het zo wel een heel duur grapje.
Fransje_70 schreef:Ja Sizzle ik was dat en heb het idd weg gehaald om bepaalde redenen (niet echt van belang voor hier). Maar ik wil er wel wat over zeggen. Als je idd 20 jaar een stal runt en 50 paarden in je handen hebt gehad, dan heb je een berg aan ervaring. Echter heb je ook je vaste manier van doen, je vaste manier van denken ontwikkeld. Die berg aan ervaring kan ook een tunnelvisie opleveren. En, in sommige gevallen een vorm van neerbuigendheid naar mensen die niet 50 paarden in handen hebben gehad of misschien iets heel anders, minder gangbaar of 'nieuws' doen met hun paard. Maw een berg aan ervaring is niet perse een garantie voor een open, nieuwsgierige visie naar anderen toe.