oji schreef:De snerende opmerking naar het edelmoedige overgave slaat duidelijk op mij dus een korte reactie. FEI reglement is in het engels. Deze term is Simpelmans vertaling. Ik ken het fei reglement, ik vertaal het anders...en dan nog what's in a name. Ik zou niet over de term vallen, maar Simpelman kent zoveel extra betekenis aan de term toe als dat ik er in lees. Simpelman probeert er iets magisch van te maken, voor mij is het gewoon een meewerkend paard dat geen verzet toont. Ik lees nergens de extra waarde die Simpelman er aan toekent. FEI is een wedstrijdreglement, daar is niets magisch aan, dat gaat gewoon over meetbare/beoordeelbare zaken. Dat is mijn interpretatie. Mijn engels is prima, maar ik zal wel dom gedrag vertonen want ik heb een andere mening als Simpelman.
Verder vind ik de verklaring van Simpelman nog meer duidelijk maken dat hij een minachting heeft voor degene die het niet met hem eens zijn. Prima...open dan geen discussie topic, maar een follow the leader topic...
Moge duidelijk zijn dat ik nogal pissed ben over Simpelmans aanmatigende houding.
Wat de WF clinic. Volgens mij zou WF zijn handjes mogen dichtknijpen als iemand als HW meerijdt, haar een korting of zelfs gratis lessen aan moeten bieden als hij gebruik zou mogen maken van het filmmateriaal. €380,= voor 2 lessen...bizar! Vraag me af of de clinic gevuld wordt als ik zo lees van de afzeggers...gevalletje wie het onderste uit de kan wil... Maar ik weet natuurlijk niet of WF degene is die het onderste uit de kan wil, of de stal die het organiseert.
Degene die het organiseert is een official instructor van Will, zo zie ik het op face book. die staat daar op stal en mag de accomodatie gebruiken of huurt t af- zoiets, weet ik ook t fijne niet van.
Op face book zie ik oud ook veel mensen die afzeggen vanwege de prijzen.