Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:en dat is nou net de clou roylinde, het LIJKT alsof het ene paard sneller volwassen is dan de andere. Dat zegt dus helemaal niks over het lichamelijke verhaal.
Maris01 schreef:Ik ken een pony die loopt nu al 2.5 jarige op wedstrijden.. ik vind het belachelijk..
Maris01 schreef:Neej ze hebben niet gelogen over de leefdtijd van de pony maar omdat hij dit jaar 3 wordt oid mag hij wel al starten..
Nessah schreef:Maris01 schreef:Neej ze hebben niet gelogen over de leefdtijd van de pony maar omdat hij dit jaar 3 wordt oid mag hij wel al starten..
Elk paard is jarig in januari.. zo is dat in nl geregeld. Ookal is je paard in december geboren..
Dus dit is wel mogelijk volgens mij want volgens de wet is het paard al 3.. Terwijl het paard misschien pas in Juni officieel 3 wordt.
Nessah schreef:ja ik vertel het wat vaag.
ik bedoel te zeggen; stel je paard is geboren op 12-10-2005
Dan is hij voor de wet nu al 2
Suelza schreef:Ja, klopt. Mijn fout. Dit is overigens niet wettelijk geregeld... Wel staat het in de reglementen van de KNHS.
Maar als het paard al met 2,5 wedstrijden rijdt, hoe oud was het dan wel niet tijdens het inrijden?
Maris01 schreef:Neej ze hebben niet gelogen over de leefdtijd van de pony maar omdat hij dit jaar 3 wordt oid mag hij wel al starten..