Nombrado meent topruiters zitles te kunnen geven, Nombrado meent dat je havle ophoudingen zonder teugels kunt maken, Nombrado meent een Belgisch trekpaard spelenderwijs het hele GP werk aan te kunnen leren...Ik denk dat Nombrado niet doorheeft dat zij zichzelf echt een beetje belachelijk maakt. Het is verbazingwekkend en met regelmaat tenenkrommend.
ZZonneglans schreef:Ik denk daar het mijne van en het is en blijft goedkoop en bovendien ordinair om een alom zeer gerespecteerd man op een (let wel!) anoniem forum zwart te maken.
Vind ik ook. Geef dan tenmiste openheid van zaken over wie je bent en wat je doet.
quadripes schreef:(en vandaar dat alle slecht opgeleide paarden zich scheef, op de voorhand, stijf en ongemakkelijk, veel te langzaam of juist veel te snel bewegen).
Sommige paarden gaan ook al van nature als een natte krant hoor. Als ruiter kun je dan hooguit de kreukels een beetje gladstrijken, maar een glossy wordt het nooit. Maar dan krijg je weer de discussie over in hoeverre de aanleg/kwaliteit van het paard er toe doet. Ik ben van mening dat een ECHT getalenteerde ruiter zijn talent alleen optimaal kan ontwikkelen en laten zien op een ECHT getalenteerd paard. Niet dat het niet knap is als je een kwalitatief iets minder paard kunt verbeteren hoor. En bij een niet zo handige ruiter kan een goed paard alleen maar minder worden.
Professor schreef:En uw kreten onderbouwd u niet, die geeft u terug door vragen, maar een echt of laat staan een antwoord van meerderen hier op het topic heeft u nog steeds niet beantwoord, hoe rijdt men een paard, dus niet hobbelen, maar rijdt men een paard zonder handen?????
Ja Nombrado, laat eens wat van jezelf zien. Ik denk dat we hier allen razend benieuwd zijn naar jou GP werk op een belg met zonder handen en dan natuurlijk die perfecte zit van jou. Laat een sterk staaltje zien en ik slik al mijn woorden in en biedt je mijn nederige excuses aan
murphy102 schreef:Het feit dat deze man zich uitgeeft voor Klassiek trainer en gelijkertijd SJ de hemel in prijst, maakt hem bijzonder ongeloofwaardig, aangezien Klassiek en SJ níet samen gaan!!
Dat is jouw mening en voor mij en wellicht een aantal anderen hier geen vaststaand feit. Ik denk dat het elkaar niet hoeft te bijten en kan aanvullen. Los van wie gelijk heeft zou het jou en een aantal anderen hier sieren om niet steeds zo te sneren naar 'bekende namen' die hier niet deelnemen, en al helemaal niet vanuit je anonieme positie. Ik vind dat ECHT niet getuige van fatsoen.[
nombrado schreef:wat er verder voor roddels in de media ontstaan? boeit me voor geen meter
Een door de beste man zelf geschreven colomn roddels in de media?
Hier de link:
http://www.horses.nl/horsesnl/artikelen ... -nu-verder
Oh ja, dat is hier natuurlijk zo. Als kopstukken die hier eerder bekend stonden als kundig etc iets zeggen in een interview wat hier vanuit de klassieke gedachte gecensureerd zou moeten worden dan is dat natuurlijk altijd de schuld van journalisten etc. Idem met Carl Hester en zijn uitspraak dat je openminded moet zijn en dat iedere kampioen zijn eigen stijl heeft. Wat krom is, is recht en wat recht is, is krom.