Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tjelley schreef:@Horseware: Wist ook niet het hele verhaal van je paard, maar zo te lezen gaan jullie weer een stap vooruit![]()
Toen ik het filmpje zag vond ik het er niet verkeerd uitzien. Enige wat me opviel was dat hij zich wat vast lijkt te houden in zijn kaak en achter de oren en dat daardoor het neusje er niet helemaal uitkomt. Later zag ik je foto van je nieuwe hoofdstel. Heb je hier ook mee gelongeerd?
Ik moet zeggen dat ik Manolito een geweldige naam vind!
Aleeneh schreef:Er is ook geen kNopje afbeeldingen, maar wel een KOPJE afbeeldingenen daaronder horen de foto'tjes te komen te staan. Die kun je dan aanklikken, dan zet bokt ze automatisch in je bericht.
Werkt het niet zo bij jou?
Lante schreef:Wow!![]()
Ik ga niet voor de kussens kijken of anders wat van die strekking. Hoewel ik de theorie begrijp heb ik er weinig gevoel bij.
Ik wacht wel even af wat het voor jullie paarden doet.
Babootje schreef:Soms lees ik het topic mee, zijn er best wel eens wat interessante ideen. Soms denk ik: nu slaan we toch wel door (sommigen komen niet meer uit de stretch); zie ik iedereen achter elkaar aanhollen met speciale ergonomische hoofdstellen, stuurbitjes, moet iedereen ineens een chambon, alsof de heilige graal is ontdekt en laat ik het topic maar weer voor wat het is. Vaak lees ik vooral theorie en wollige poezie maar weinig praktische toepassing (met beeldmateriaal, zou interessant zijn). Niet van de professionals maar van de deelnemers zelf.
Lante schreef:Iedereen haalt uit dit topic wat hij/zij kan gebruiken. En wie een beetje lef heeft post foto's of een filmpje ter info. Verschillende mensen hebben dat reeds gedaan. Wat is de meerwaarde van een denigrerende toon als hierboven? Voegt het iets toe voor ons of voel jij je er echt beter/gelukkiger door? Ik vind het jammer.
Foto's toevoegen zou inderdaad makkelijker mogen zijn. Ben wel benieuwd Simpelman.