ZZonneglans schreef:Professor, het is pertinent onjuist om iemand te veroordelen op één enkel paard.
Hoe goed ken je John Swaab, hoeveel paarden ken je die hij gereden heeft? Uit je post spreekt behoorlijk wat afgunst. Verafschuw je de Rath-jes ook omdat Linssenhoff zoveel geld heeft? Een ding moet ik je nageven, je placht dan te zeggen dat je klassiek lesgeeft, een gladde babbel heb je niet.
Het is pure speculatie, Professor, en dat mag niet op bokt.
Sorry maar John Swaab voorheen Jonny daar kent u de geschiedenis niet geheel van, en hij profiteert daarvan omdat de meeste die wel weten hoe en wat zijn uitgestorven.
Afgunst welnee, dan kent u mij niet.
Speculatie is dat niet het is weten, en met eigen ogen gezien, en verbindingen.
En Linssenhoff ken ik ja, en ik ben niet jaloers op hun, en zeker niet op Martin Rath, Linsenhoff heeft vroeger de firma VDO in bezit gehad, en heb zelf les gehad van hun Reitlehrer.
Nee ik geef geen fabeltjes door, wanneer men langer meegaat en ook er tussen gezeten heeft ook al was men toen jong, vergeten doe ik niets.
Maar het gaat op dit topic over Klassieke Dressuur, die reed John Swaab toen hij nog "jonger"(44 jaar in 1972) was wel, maar hij kon de commercie niet weerstaan dat ligt ook in zijn aart.
Jonas Mozes ("John") Swaab geb. 1928, 5 jaar jonger als mijn vader.
Zegt u dan Maud Florenz Ella von Rosen u wat???