Mallootje schreef:Fijn, maar wel rijden hé, niet hobbelen!
Mwaoh, zal wel lukken
Ben er wel zeker van dat ik daarna nog steeds vind dat het geen sport is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
freeride schreef:denk maar eens aan hakken uitdrukken, bekken kantelen.
MonaBelle schreef:@ beantsje! You go (Girl??) haha ik ben zelf ook niet de slankste, maar kan beter rijden dan sommige dunne meiden... Sommige mensen zijn gewoon zwaar gebouwd, ikzelf zou ook nooit maatje 38/40 kunnen krijgen!! Het is de manier waarOP je je kleed wat al een stuk kan verbeteren...!! en rekening houden op wat voor paard je rijdt!!!
Koetjesreep schreef:Suusie22 schreef:Dit vind ik een hele goedewaarom doet paardensport dan mee aan de olympische spelen??Als mensen me weer proberen te vertellen dat paardensport geen sport is, stel ik ze wel die vraag
Serena_ schreef:Paardensport heet niet voor niets PAARDENSPORT. Het geeft aan dat het een sport is. Paardrijden is een onderdeel van de paardensport, dus is paardrijden wel degelijk een sport.
Yamcha schreef:1 kledingmaat in een half jaar? Dat bereik je ook door 1 schepje suiker in je koffie minder te doen...... nah, sorry, ben ik niet heel erg van onder de indruk.
Dat je geen kenner bent wat autoracen betreft blijkt, de doorsnee coureur heeft een betere conditie en is op een veel beter gewicht dan de gemiddelde ruiter.......
Ga dan maar touwtrekken, ofzo. Spiritdancer schreef:Autocoureurs worden jaarlijks medisch gekeurd door de KNAF en boven de 40 dienen ze zelf een inspanningstest + ECG te doen om hun licentie te blijven behouden. Een familielid van me heeft jarenlang geraced en reken maar dat die mensen fit zijn zijn. Coureurs zijn over het algemeen mensen die niet zitten te wachten op overgewicht omdat elke kilo die ze mee moeten nemen in de auto negatief van invloed is op de rondentijden die ze rijden. Autosport is echt een sport die meer inspanning vereist dan men denkt.