Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
wendyashley schreef:Ruitersportzaken doelen maar op 1 ding en dat is zoveel en zo duur mogelijke spullen aan je verkopen.
Moet je voor de grap is een R.zaak inlopen en zeggen dat je een paard hebt gekocht maar nog geen spullen hebt, 9 van 10x komen ze met een hoop onzin aanzetten, en ik spreek uit ervaring.Ik heb namelijk een keer gedaan alsof en ook gezegd dat ik nog niet zoveel verstand had van paarden, ik was samen met een vriendin acheraf hebben we pijna de auto onder gepiest van het lachen.
Alane schreef:hmmm heb toch liever dat ze met kwaliteit aan komen zetten dan met prutsspul van 2 kwartjes..
Als je die 'test' dan 1 X hebt gedaan hoe kom je dan tot je conclusie dat het 9 van de 10 keer er zo aan toe gaat?
Geen idee trouwens wat onzinnige dingen zijn in een ruitersportzaak?
Rianneke schreef:mijn meest complete setje is 33 paardjes met blauw dekentje
Alane schreef:Rianneke schreef:mijn meest complete setje is 33 paardjes met blauw dekentje
triootje dus
kijk als je maar lang genoeg door post, dan komt het setje uit de mouw
Alane schreef:
maikeltje schreef:Alane schreef:
triootje dus
Missie geslaagd![]()
Rianneke schreef:Alane schreef:
en dan te bedenken dat ik dat helemaal niet zo zie als ik anderen zie rijden in 1 complete knalkleur "compleet" met peejes jas etc etczag trouwens vandaag van br nog wel mooie peesjes
zat 1 of ander lakdingetje op zwarte peesjes... moest nog wel nieuwe zwarte peesjes want de mijne beginnen een beetje af te takelen, maar maatje pony was niet de maat die ik zocht
en de gewone zwarte peesjes? die waren op!
maar dan heb ik nog een keer een excuus om daar heen te gaan!
Alane schreef:
het ligt er net aan wat je als setje ziet, qua definitie dan...
bij elkaar passend/matchend hoeft niet allemaal dezelfde knalkleur te zijn.
het rose/fuchsia (op een onderlinge dus met witte broek ipv grijs)
Alane schreef:
maikeltje schreef:
Het vloekt wel een beetje (veel) bij de hindernis op de voorgrond
Rianneke schreef:Alane schreef:
dat is wel een typisch setje, maar niet een super lelijk setje naar mijn smaak (van een afstandje dan he)zoiets vind ik dan nog wel netjes verzorgt, maar dat is bij meer van jou setjes...dat bijvoorbeeld de rijbroek in een andere kleur wel bij het setje past maar dat het er niet overdreven bovenop ligt om het zo maar te zeggen... de ergste setjes vind ik echt de setjes die uit 1 kleur bestaan en dan dekje bandages of peesjes met strijkjes en dan ook nog de rijbroek en de jas allemaal in precies dezelfde kleur...
snap je het nog?
maikeltje schreef:Alane schreef:
Het vloekt wel een beetje (veel) bij de hindernis op de voorgrond
Alane schreef:wat heb je te verbergen dat je s'nachts gaat rijden???
Huertecilla schreef:Alane schreef:wat heb je te verbergen dat je s'nachts gaat rijden???
Wat een náre reactie trouwens. Off-topic en persoonlijk. Is dat een misplaatste poging grappig te zijn, reageer je op mij persoonlijk frustratie af of bén je gewoon een naar mens?
Kan ook zijn dat het gewoon een misser is. Dat kan en dan accepteer ik je excuses als je die maakt.
HC
Huertecilla schreef:Voor míj is dit de ultieme beleving van het paardrijden omdat ik ook op de zintuigen van mijn paard moet vertrouwen en de natuur dan echt intens beleefd wordt doordat je zintuiglijk echt alles opslorpt.
Het is hier nu prachtig zonnig en ik ga zo weer een paar uur de bergen in. Dat is genieten, maar bij volle maan....zó mooi en stil.
HC