LoveUggs schreef:@esther, vraag me niet waarom, maar de tranen sprongen in mijn ogen toen ik je bericht las! Bedankt daarvoor. Niet voor die tranen natuurlijk maar gewoon een lief berichtje! Ik weet dat die kans er misschien ook ooit voor mij ligt. En ookal houd Gaspard een beetje tegen wat ik graag wil doen.. Ondanks dat leer ik van hem. Hij is zo lief.Met kinderen is hij helemaal geweldig, zo'n liefdevol en zacht paard. We hebben net gereden (verslag komt dalijk) en heb hem nu even los in de bak staan, kon hij even lekker rollen, en inmiddels staat hij me af te snuffelen. Op dit moment moet ik heel erg trekken aan school, en om dan een paard te rijden waarmee ik train voor wedstrijden... Dat ik graag zou willen rijden.. Dat lukt niet. Voor nu is Gas super. Ik kan van hem leren, maar ook heerlijk rijden. Als er wat tussen komt is dit niet zo'n groot probleem. Als ik even niet kan, kan ik altijd wel een dagje ruilen. Voor nu is het perfect. En ik blijf bij wat ik mijzelf beloofd heb.. Ik blijf bij hem tot zijn laatste zucht.. Al moet ik hem voetje voor voetje naar zijn stal begeleiden, ik doe het met al mijn liefde. Heb nog nooit zo veel van een paard gehouden als van hem. Heb nachten gehuild, bang hem kwijt te raken!
![]()
Maargoed.. Even on-topic.. Filmpje is mislukt... De camera gaat blijkbaar uit zichzelf uit..! Zometeen een verslagje van hoe het ging! (Matig gevoel erover)
Ik heb toch gezegd he LU... jou wil ik best als bijrijder?