Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daisies schreef:Ninx volgens mij zie jij niet in dat een ijslander geen top dressuur paard isdit is niet verkeerd bedoeld maar een sportpaard en een ijslander is wel even een verschil. En ja je hebt ook ijslanders die in de sport mee draaien maar niet in de top sport
Ninx schreef:Dit paard is wereldkampioen geworden... Dit paard heeft geen drie, maar maar liefst 5 gangen en beheerst deze in perfectie... ondanks dat het paard eerst heeft mogen uitgroeien.
Het paard is nu verkocht en heeft werkelijk tonnen opgeleverd! Ik begrijp dat er soms wat grappig wordt gedaan gezien het formaat van deze paarden, maar het is serious business. Een zeer getalenteerde temperamentvolle hengst opleiden is geen geintje voor recreatieruiters, trust me....
Lovely schreef:Maar Ninx, het enige wat deze paarden op hun top dus hoeven te doen is de gangen laten zien en meer niet?
Lovely schreef:In de westernsport worden de paarden al met 2 beleerd en ook daar wordt van gezegd dat de dieren er geen nadeel bij hebben.
Ninx, je wilt het hebben over het GROS van de paarden, maar je komt zelf wel met Het Lichtend Voorbeeld De Wereldkampioen.
Lovely schreef:In de westernsport worden de paarden al met 2 beleerd en ook daar wordt van gezegd dat de dieren er geen nadeel bij hebben.