ingereden 3-jarige?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:30

Zonde dat gelijk krijgen en niet openstaan voor argumenten anders dan de eigen ervoor zorgen dat een topic dat zo behulpzaam en leerzaam kan zijn zodat toekomstige paardentemmers mischien gaan nadenken en bezinnen eer ze beginnen, zo de boot in gaat....

En dan mede ook door een persoon die topic voor topic aanpakt om te roepen dat mensen moeten gaan nadenken wat paardenwelzijn is en niet is....
en @ Ninx: heb je nu echt niets beters te doen dan op deze manier je mening te verkondigen en je aanwezigheid te tonen ?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:30

Ninx schreef:
KiWiKo schreef:
heeei........ jij had het over mijn en dijn..........

ik denk niet in hokjes :D :D

Gelukkig vind ik jou wel lief, dus al kom je de poten onder mijn krent vandaan zagen... dan zet ik nog steeds een lekker bakkie leut voor je! ;) :D

hahahahaha dat is ook nog altijd wederzijds :D :D :D

ach, en laten we het vooral zo houden ....

ieder zijn eigen wereldje, en eigen belevingen.......

maar ik moest echt even op dat ingaan :D

no hard feelings :)

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:16

hm de sfeer is er de laatste 3 pagina's niet beter op geworden. Echt jammer

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 20:55

De stemming zat er vanaf pagina 1 al niet helemaal lekker in moet ik zeggen.... het is niet echt een 'fuif-nummer' dit topic...

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 21:04

Huertecilla schreef:
tita schreef:
Zoals er wel eens wordt gezegd je hebt mensen die houden van paarden en je hebt mensen die houden van paardrijden

Er zijn ook legio ruiters waarop beíden van toepassing is uiteraard.
Op een punt als een 3-jarige ingereden heb je het over een waterscheiding van houden van paardrijden of houden paarden.
De prioriteit níet bij het paard hebben is de enige context waarin een paard belasten kan worden voor de groeischijven gesloten zijn omdat er geen bewijs is dat het niet schadelijk is en er veel indicaties zijn dat het wel schaadt.

hc

Nog steeds heb ik geen antwoord op mijn vraag van ondertussen tig pagina's geleden en ben ik oprecht geinteresseerd in je metingen, krijg je de kans om me te overtuigen kom je alleen met afz**kingen.
Dit alles maakt dat ik je niet meer serieus KAN nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 22:03

Jemig, wat een zeikerij hier weer.
Wat is hetgeworden, een reltopic tussen recreanten recreatief en reacreanten ambitieus.
In beide partijen zitten lui, die niet met een paard overweg kunnen. De een is te soft en bij een ander werkt het paard uit angst. Waarom weer zo zwart wit.
De denigrerende ondertoon is ook weer niet om goed van te worden en verder gaat het nog maar weinig over het inrijden van 3 jarigen.
Kan men nog inhoudelijk discussieren?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 06:54

Slotje wegens wijze van communiceren.