Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tjelley schreef:Azmay:Wil ze verder wel graag bewegen? Lastig hoor, kom er maar eens achter![]()
FCSA: Ja inderdaadOefeningen komen er fijner uit, maar ik moet zeggen dat mijn paard in de bak ook altijd lekker fanatiek meedoet
Tjelley schreef:Ankem: Volgens mij kan je bij Goedhard zelf de lengte van je teugels aangeven (zal het even nakijken of het klopt wat ik zeg). Is dan geen leer volgens mij.
Azmay: Aangezien ze ook veulens heeft gehad kan er misschien iets in het bekkengebied niet helemaal goed zitten. Heb een merrie gekend die na haar veulen ook niet meer in orde was. Wou niet meer graag lopen, onregelmatig en had zelfs moeite om te gaan liggen. Bij haar zat het in het bekken door de bevalling.
Sizzle schreef:Het is jammer dat hij dan een andere visue (Parelli) den op het laatste moment nog even in zwart daglicht stelt.
Dat doet voor mij dan gelijk afbreuk aan de opvatting.
Dan denk ik meteen: weer een 'ik ben beter dan de rest' goeroe
Simpelman schreef:Ik denk dat de schrijver misschien bedoelt dat Parelli ook niet echt aanzet tot zelfstandig nadenken?