Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anne_GTI schreef:Een paard loopt zoals ie gebouwd is. Ik zou die zweetvos/gele weleens op stand willen zien.
nombrado schreef:wat zie je bij de lendenen bij 3?
en de hoeken van voor en achterbeen?
en het hoofd, als je 1 lijn trekt van de staart/croup naar het puntje van de neus?
is dat 1 rechte lijn?
Abacab schreef:nombrado schreef:wat zie je bij de lendenen bij 3?
en de hoeken van voor en achterbeen?
en het hoofd, als je 1 lijn trekt van de staart/croup naar het puntje van de neus?
is dat 1 rechte lijn?
Ik snap niet waarje heen wilt.
Kun je voor mij die lijnen eens in de foto trekken? En dan misschien nog 1 van een ander paard er bij ter vergelijking?
Abacab schreef:Suelza schreef:Vrij eenvoudig, de neus van het paard mag niet onder/achter het heupbeen wegzakken (en dan heb ik het niet over de vals heup, maar over de daadwerkelijke heup van het paard).
ok maar dat is toch in orde bij paard 3?
Die barokke paarden hebben veel kortere nekjes
nombrado schreef:het gaat niet om de langere of kortere nekkies
het gaat om de neus, die iets juist voor de ll hoort te zijn.
en er niet achter. (zoals bij bijna alle plaatjes te zien is)
nombrado schreef:dees komt er aardig in de buurt
quadripes schreef:ik denk dat die carl hester eerder slim is met uitspraken. (mediatraining?)
Natuurlijk is dat paard in goede conditie afgeleverd, je verwacht toch niets anders van HP of Edward Gal? Maar 'in goede conditie' zegt niets over de trainingsmethode. En niemand hier zegt (althans mij hoor je dat niet zeggen) dat zij niet kunnen rijden, natuurlijk kunnen zij wel rijden, anders kom je niet zo ver.
Natuurlijk ga je niet openlijk een trainingsmethode aanvallen, waar je je paard heen gebracht hebt en waarover je bovendien dan ook nog eens een hele discussie mee doet oplaaien.
zulke interviews geven toch nooit weer wat iemand werkelijk vindt of denkt.
edit: iets vriendelijker geformuleerd: je gaat je collega's toch niet afvallen.
jasmijn78 schreef:Op de vraag of Esapado weel veilig bij hem is aangekomen zegt hij: He looks like a million dollar horse!
(ter info: Escapado was van Carl Hester en was verkocht aan Hans Peter Minderhoud die er een tijd GP mee reed. De afspraak was dat hij naar Hester zou terugkeren als hij aan zijn pensioen toe was.)
quadripes schreef:Natuurlijk is dat paard in goede conditie afgeleverd, je verwacht toch niets anders van HP of Edward Gal? Maar 'in goede conditie' zegt niets over de trainingsmethode.
quadripes schreef:Natuurlijk ga je niet openlijk een trainingsmethode aanvallen, waar je je paard heen gebracht hebt en waarover je bovendien dan ook nog eens een hele discussie mee doet oplaaien.
quadripes schreef:zulke interviews geven toch nooit weer wat iemand werkelijk vindt of denkt.
quadripes schreef:edit: iets vriendelijker geformuleerd: je gaat je collega's toch niet afvallen.
Abacab schreef:Interessant Jasmijn. Kun je dat artikel scannen en hier plaatsen?