Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:als je goed naar het filmpje kijkt, zie je wel degelijk dat er oefeningen zeer goed uitgevoerd wordt.
en in ieder geval geen open monden gezien van de paarden.
nombrado schreef:in ieder geval wordt het paarden lichaam vaak op de juiste manier gebruikt
nombrado schreef:huh...ik denk dat dit klassieker is dan anky of klimke is.
quadripes schreef:Was ontzettend leuk om naar te kijken, met heel veel humor en prachtige barokke paarden.
quadripes schreef:trouwens tot in de jaren '60 en '70 hebben zij gewoon meegedaan aan de OS en andere GP dressuurwedstrijden.
quadripes schreef:nog 1 opmerking mbt rijkunst: ik zie hier vrijwel alleen schoolsprongen. en die zijn niet zo moeilijk om aan een paard aan te leren als het paard er aanleg voor heeft.
quadripes schreef:nog 1 opmerking mbt rijkunst: ik zie hier vrijwel alleen schoolsprongen. en die zijn niet zo moeilijk om aan een paard aan te leren als het paard er aanleg voor heeft.
in feite worden deze in leven gehouden omwille van de traditie, maar iemands rijkunst kun je er eigenlijk niet aan aflezen.
papagroom schreef:Anne_GTI schreef:Mooie foto's. Ik ga voor volgorde 3/4/1/5/2
bedoel je punten of volgorde...maw..is de 5 de beste of de 1???
Anne_GTI schreef:Je weet neem ik aan dat Totilas geen strakke bovenlijn heeft? Daarvoor moet je bij andere hengsten zijn.
Die vos kan je helemaal niet beoordelen omdat die zo'n halve deken op zijn rug heeft liggen. Waarom zou dat zijn?