Ik heb vandaag ook heel erg fijn gereden, heerlijk dan zo'n zonnetje weer erbij. Laat de zomer maar komen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sizzle schreef:SheeNegro, nee dat topic volg ik niet.
Ik geloof dat het hele idee eigenlijk komt van flegatieke paarden gemotiveerd houden.
Watermill schreef:Gaan er trouwens nog mensen naar de clinic van Will Faerber in mei? Als toeschouwer of deelnemer?
Marocje schreef:Starbreeze schreef:Ik zal mijn sporen ook weer eens in de kast gooien, totaal niet nodig die dingen.
Beugels hou ik wel aan, anders kost het me een fortuin aan taart
Whahaha, ik las: "dat kost me een fortuin aan staart" Zag je er helemaal achteraan bungelen aan die staart![]()
Simpelman schreef:[ Video ]
Horseware schreef:Met Manolito gaat het niet goedHij is weer kreupel en er blijft troep uit de zweer komen bij aanprikken. Morgen weer naar de kliniek; dierenarts en hoefsmid gaan het samen verder open leggen. Maar omdat het zo diep zit gaan er waarschijnlijk dan problemen ontstaan met de lederhuid (die gaat uitpuilen) en dan moet hij een verbandijzer. Pfff wat een gedoe weer!
maralyn schreef:Azmay, ik wil je de pret nog niet bederven hoor... echt niet.
Maar écht ontspanning vind ik niet dat ze dat al is...
En dat zie ik aan meerdere dingen.
Denk aan nek, aan rug, en aan het onderzettende achterbeen.
Azmay schreef:Kim is in stap eindelijk weer goed ontspannen.
[ [url=m/9sEK9N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus nu kan ik rustig aan ook op zoek naar een instructeur, iemand hier die ervaring heeft met Nicole Ras of Marjolein van den Broek?
Simpelman schreef:Azmay schreef:Kim is in stap eindelijk weer goed ontspannen.
[ [url=m/9sEK9N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus nu kan ik rustig aan ook op zoek naar een instructeur, iemand hier die ervaring heeft met Nicole Ras of Marjolein van den Broek?
Zo ziet een ontspannen paard er niet uit,eerder een paard dat heel omzichtig omgaat met zijn lichaam.
Kijk ook even naar het touwhalster waar aan je longeert. (onder het oog)
Sizzle schreef:Ojee, wat is ze dan fysiek achteruit gegaan zeg.
Daar moet toch echt wel fysiek een serieus probleem zijn. De hele bovenlijn is ingezakt en de broekspier is verdwenen.
Heb je haar al op zware pijnstilling gezet voor een tijdje?
Simpelman schreef:Hoe gaat het met je bit Jennyxx?