Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aimee schreef:Ik heb héél eenduidig antwoord gegeven Q
QQQQ schreef:Er zitten voordelen en nadelen vast aan LDR.
Aimee schreef:Ik heb niets tegen klassiek, ik heb niets tegen LDR. Beide methoden hebben voor- én nadelen, het gaat er met rijden áltijd om zoveel mogelijk de voordelen te benutten.
QQQQ schreef:Het is best mogelijk dat LDR negatieve invloeden op het paard heeft die niet opwegen tegen de positieve invloeden.
Aimee schreef:Nee natuurlijk niet.....
Omdat moslimterroristen overtuigd zijn dat hun geloof beter is dan het christendom, worden christenen toch ook niet ineens moslim terwijl christenen de islam wel accepteren als een ander gelijkgesteld wereldgeloof.
Er is geenszins reden om het één beter te vinden dan het ander; ten opzichte van jou is het al knap dat ik accepteer dat er twee gelijke methoden zijn.
QQQQ schreef:Jij bent begonnen met het poneren van stellingen die ik zou moeten accepteren. Hier was ik het niet mee eens, zoals ik heb toegelicht. Vervolgens ben ik gaan zoeken naar dit soort stellingen waar we het wellicht wél allebei in kunnen vinden en ik denk dat dit met mijn laatste stelling mogelijk moet zijn.Aimee schreef:Dat "aanvaard" ik allang, dus dat kan het probleem niet zijn.Jij hoeft alleen maar te aanvaarden dat er naast klassieke rijkunst nog andere rijmethodes zijnAimee schreef:Dáár ben ik het niet mee eens. Als je iets dat als "slecht rijden" gedefinieerd kan worden, tot systeem uitroept, is het niet opeens mogelijk om binnen dat systeem goed te rijden.dat goed én slecht rijden
in elk systeem kan en dat ieder vrij is een rijmethode te zoeken waar hij/zij zich het beste in kan vinden.
Aimee schreef:Je zoekt er gewoon véél teveel achter... De stelling zegt alléén iets over LDR, zegt dat je beseft dat er goede én slechte kanten aan zitten. Zegt niets over wat die kanten zijn en welke kant overweegt: Voor iedereen "bruikbaar" dus, lijkt mij.Met name de laatste stelling.... dat gaat gewoon om 'overhalen'... als ik die stelling als juist aanduid, dan betekend dat indirect dat ik de LDR-methode minder vind dan de klassieke methode.
Er is geen enkele reden om dat te doen.... ik snap ook totaal niet waarom jij, QQQQ, dat zo persé wilt.
Aimee schreef:Het is werkelijk ongelooflijk hoe slecht jij kan lezen/interpreteren enz. Echt niet normaal..... hoe stug kan iemand zijn en dat dan ook nog van een ander beweren. Het is werkelijk triest
Aimee schreef:Hoe paranoia kan je zijn?als ik die stelling als juist aanduid, dan betekend dat indirect dat ik de LDR-methode minder vind dan de klassieke methode.
alano schreef:@moyra: hoezo mijn paard loopt op de voorhand.(maakt bijna een koprol
)
Aimee schreef:Zieken?Q, jij bent degene die bokt verziekt met het continu zwart maken van een bepaalde rijmethode en bijbehorende ruiters.
Het enige waar ik je op wilde wijzen, is dat het imo niet op z'n plaats is dat jij dat doet. Jij zou moeten accepteren dat er ook andere juiste trainingsmethoden zijn.... dat er niet één juiste is en een onjuiste, of eentje met meer nadelen dan voordelen en eentje met alleen maar voordelen. Leer zelf eerst eens fatsoenlijk paardrijden, tot die tijd is een redelijke neutraliteit op z'n plaats.
alano schreef:wie zegt dat Q niet fatsoenlijk kan rijden?
Aimee schreef:alano schreef:wie zegt dat Q niet fatsoenlijk kan rijden?
Nou, ik heb hem vorige week toevallig zelf aan het werk gezien dus dat oordeel komt niet van foto's
alano schreef:vertel eens waarom dan??
moyra schreef:nee wie wel ??? jij wel dan nou dan kan jij anky haar plek in nemen
moyra schreef:weetje wat mij gewoon beste lijkt dat iedereen zich met zijn/haar trainings manier bezig houd. laat de mensen die je op bokt.nl niet mag links liggen ik heb er ook meerdere en ga er zeker geen heibel mee zoeken op bokt. doe ik wel via mail of recht in hun mond