Vind het zelf een ramp om op een boomloos te rijden, maar er zijn mensen waarbij de houding echt voor uit gaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Ze heeft in ieder geval voldoende buiging in haar sprong
. 

was toen heel belangrijk voor mij
)
)
. Het tegenwerken lijkt vooral een balansprobleem te zijn en ik hoop dat dat snel over is. Ik had niet het idee dat ik haar aan het tegenwerken was, in ieder geval niet met de teugels. Ik probeerde zo goed mogelijk mee te gaan in de beweging maar moet echt nog even mijn evenwicht vinden. Normaal gesproken kan ik prima zitten 
Mallow schreef:Het probleem met boomloos is dat de zadels vaak te lang zijn en dat je alsnog met inlages moet werken.
Als je een boomloos zadel hebt zonder inlages zit je direct op de ruggengraat en zeker als je dan je balans niet kan vinden in je zadel is dat lastig. De omscholing van boom naar boomloos is gewoon groot.
Het is wel makkelijk pasbaar, dat is een groot voordeel! En zeker als tijdelijke oplossing

Mallow schreef:Filmpje is van 2 maanden terug. Mijn benen steken af vanwege het zadel dat ik die dag op proef had. Ik heb nu een ander zadel.
Ik lijk een michelen mannetje vanwege de 3 truien die ik aanhad
Heel graag tips gevraagd

Meer in rust zegmaar. Ja kan het even moeilijk uitleggen via een berichtje zo. 

Mallow schreef:Ze zit momenteel weer in een groeifase en een dikke pak haar wat ook vertekend, maar er mag wat af inderdaad.
Wat vind ik er zelf van? Confranterend.
ik zat mezelf heel erg in de weg door dat zadel en kon me er niet lekker in bewegen.
Paard komt soms flink in verzet maar kan zelf m'n vinger er niet echt op leggen waar dat nu precies aan ligt.
Ik vind het er wat rommelig uitzien maar er zitten ook wel wat lekkere stukjes tussen.
Hoe zou ik haar makkelijker lang en laag kunnen rijden?