Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik ben vorige week nog gevallen tijdens het opstappen, ja jullie lachen nu vast heel hard, haha. Maar ik schaam me er echt niet voor. Dat soort dingen kunnen gebeuren, oliebol happens. Larikoek_ schreef:Ik heb ooit ergens gelezen, dat maar vanaf je 50 x gevallen bent je jezelf een goede ruiter kunt noemen.
Iedereen valt wel eens van zijn paard. Als het paard opeens ofzijspringt of verschiet of opeens remt.
(1x afgevallen)
) beter te voorzichtig dan te gevaarlijken te veel risico's
). Maar hij is geen goede ruiter. Zelfs de 'grootsten' vallen er wel eens af, en die zijn niet echt slecht te noemen. En ach, al noemt iemand je wel 'slecht' dan kun je zelf nog wel kijken hoe 'slecht' je bent
(en nee, ik heb je startpost niet helemaal gelezen
)
Ik vind het ook niet slecht als je der wel afvalt , want van vallen leer je
Ik ben er zo vaak af gevallen, dat wil je niet eens weten. Nu val ik niet vaak meer, maar diezelfde leraar heeft mij ook verteld: "je kan pas echt rijden als je weet hoe om goed te vallen. Je moet zo'n beetje zeven keer vallen voordat je weet hoe om goed te vallen." En dit is ook zo. Vallen KAN gebeuren, en als je weet zo goed mogelijk te landen is dat gewoon iets dat je beter maakt. Dus... ik denk dat het erbij hoort, om te vallen. Niet expres natuurlijk.