Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tjoppie schreef:Anky is gewoon verbeterd in de jaren, ze heeft geleerd. En meer geleerd dan wij ooit allemaal bij elkaar kunnen en zouden doen Incl Professor.Men kan hoog en laag springen maar met haar paarden heeft ze na bonfire en ook zo coctail heeft ze wereldtitels gewonnen, en die win je niet als je als je geen deuk in een pakkie boter rijd.
quadripes schreef:ik meen toch dat er langzamerhand onderdelen uit de GP zijn verdwenen dus tsja. wat zegt dat nu dan nog? het niveau lag kennelijk jaren geleden gewoon hoger omdat ze toen dat nog wel konden rijden.
dus men scoort nu 80% op een niveau dat lager ligt dan de GP van een tiental jaren geleden. tsja...
Citaat:Mijn inziens, volgens nederlandse spelling.
tjoppie schreef:mijns inziens. Een ieder die meent het beter te weten dan de Juryleden op internationale wedstrijden, die zie ik zelf graag eens in de ring verschijnen.
Nu weet ik dat iedereen die hier zo hard schopt niet wedstrijden rijd, en zich dus niet laat toetsen op hun rijden, want dat is wedstrijd rijden namelijk. Een wedstrijd rijden is niks meer of minder dan het laten toetsen van diens kunnen. Hier moet ik helaas concluderen dat de grootste monden zich niet durven laten toetsen.
en daar vallen ook olypische of wereldbekerwedstrijden onder, het is niks meer of minder dan een toets
tjoppie schreef:mijns inziens. Een ieder die meent het beter te weten dan de Juryleden op internationale wedstrijden, die zie ik zelf graag eens in de ring verschijnen.
Nu weet ik dat iedereen die hier zo hard schopt niet wedstrijden rijd, en zich dus niet laat toetsen op hun rijden, want dat is wedstrijd rijden namelijk. Een wedstrijd rijden is niks meer of minder dan het laten toetsen van diens kunnen. Hier moet ik helaas concluderen dat de grootste monden zich niet durven laten toetsen.
en daar vallen ook olypische of wereldbekerwedstrijden onder, het is niks meer of minder dan een toets
tjoppie schreef:ik snap dat jij dit onzin vind, je hebt het pvd over zitlesjes!! Waar denk jij in hemelsnaam dat je staat in de sport? ergens aan de top ofzo?
Kom op zeg. Ga je zitlesjes geven aan beginnende ruiters, maar niet aan olympisch gekwalifieerden, wat en wie denk je wel die je bent?
Onzin, onzin kan jij vinden. geen probleem.Totdat jij je kan evenaren op een redelijk niveau is jouw mening wat mij betreft niks waard.
orienta schreef:nombrado schreef:ik zou echt heel graag de top eens wat zitlesjes willen geven!
kweet zeker dat ze er zeker wat van opsteken en daardoor een verbetering van de beweging van hun paard gaan voelen.
Hahahahaha je maakt een grapje![]()
![]()
quadripes schreef:ik meen dat Pien niet zei dat jij 'onzin praatte' maar dat ze de uitspraak onzin vond. (misschien niet handig geformuleerd) ze is niet persoonlijk geworden en dat doe jij nu wel. dat vind ik niet zo netjes.
daarbij vertelt ze eerlijk dat ze zelf nog niet zo ver is en dat degene aan wie zij opmerkingen maakte, daar tot haar vreugde / verbazing/ ?? ook iets mee deed ondanks het niveauverschil.
tjoppie schreef:quadripes schreef:ik meen dat Pien niet zei dat jij 'onzin praatte' maar dat ze de uitspraak onzin vond. (misschien niet handig geformuleerd) ze is niet persoonlijk geworden en dat doe jij nu wel. dat vind ik niet zo netjes.
daarbij vertelt ze eerlijk dat ze zelf nog niet zo ver is en dat degene aan wie zij opmerkingen maakte, daar tot haar vreugde / verbazing/ ?? ook iets mee deed ondanks het niveauverschil.
ik VIND dat zij onzin spreekt, en waar ligt nu het verschil tussen wel of niet persoonlijk worden.
Ik vind een ieder welke geen deuk in de B rijd maar wel weet hoe de internationale top het moet doen het afzeiken waard, en daar vallen de meeste grote monden in dit topic ook onder.