Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SarahIlse schreef:Ligt eraan hoe strak je hem doet. Ik heb een hoge Engelse neusriem & daar past bijna een platte vuist tussen. Lijkt me niet dat ze daar last van heeft, ze geeft iig niet aan er hinder van te hebben.
Sizzle schreef:Simpelman, je hoeft hem toch niet meteen helemaal vast te gespen?
Je wilt liever nooit dat je hard moet inkomen met een noodrem actie, maar als het onverhoopt nodig is dan wil ik ook dat het doorkomt en niet dat het paard dan gewoon zijn mond ver open doet en alsnog met 250 kmh naar huis gaat.
Simpelman schreef:Schrikken is een natuurlijke reactie, een sprong opzij ook, ervandoor gaan ook maar dat laat zien dat er iets mis zit in de basis, het respect voor de leidmerrie en de binding aan het koppelgenoot.
Mee eens.Citaat:Schrikken is een natuurlijke reactie, een sprong opzij ook
Mee eens.Citaat:ervandoor gaan ook, maar dat laat zien dat er iets mis zit in de basis, het respect voor de leidmerrie en de binding aan het koppelgenoot.
Sizzle schreef:Sterker nog, ik doe er dan soms zelfs nog wel eens een loshangend slofteugeltje bij.