Ik zou rond kijken voor een leuk paardje om erbij te rijden Jenny...
Ik heb 8 jaar geleden Woestein verkocht vanwege mijn ambities en het heeft me 6 jaar gekost om dat een plekje te geven...
In de tussentijd een hele beste KWPNer gehad maar de klik, de band en het vertrouwen nooit bij haar gevonden.
Zodra ik rust in mijn hart had kon ik pas open staan voor Euwe, daarvoor was het altijd het net niet..
Hoop dat je een goede oplossing vind voor je kanjer Chocoprins!
Woestein heb ik een half jaar als 7 jarige ruin in de kwelders in een kudde hengsten gehad (1 van 11 en 4 van 1) en kreeg de waarschuwing dat hij onderaan de rangorde zou komen te staan.
Na een maand moest de beheerder er op terug komen... hij en de oudere hengst hadden uiteindelijk een compromis gesloten van elk 2 entertjes...
Meneer is er toen zo van opgeknapt!

Zijn nu een ruime week na de 1e les van Monique, veel aan de hand of met de longe bezig geweest voor ontspanning en loslaten in het lichaam.
Afgelopen vrijdag nog een wedstrijd gereden welke ik al gepland had staan.
Losrijden ging lekker ontspannen, had hem er wel redelijk bij al wilde hij niet echt reageren op de hulpen, maar vooruit ontspanning en over de rug was ons doel.
Kon hem in de 1e proef meer zelf rijden, anders vergeet ik dat onderdeel nog wel eens..., alleen ging het bij de 1e keer wijken al fout...
Kreeg daar een handstand bok waardoor ik heel mooi op zijn hals kwam en ja toen hij linksaf ging ging ik heel makkelijk naar rechts.
Vrij snel weer op kunnen stappen en mijn 2e proef gestart.
Hij was weer goed bij de les en er was niets te merken aan hem (ikzelf geestelijk ook niet.. zwijg even over onderdeel lichaam..) en hebben daar ook een nette wp gereden.
Gisteren er weer voor het eerst op (man man man ik wordt oud... vallen is niet goed voor een mens..) en heb hem echt even er meer doorheen gevraagd en elke keer weer terug komend op het stretchen en actief blijven.
Heb dan ook heerlijk gereden, kon het ook aan mijn eigen houding merken dat hij los liet maar wel aansluiting had...