Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffie1986 schreef:VarioHippiQue Manege De Groene Heuvel
Heuvelweg 1, Velsen-Zuid
Programma Clinic Antoine de Bodt
Vrijdag 13 maart 2009
Toegang: 5 euro. De clinic is volledig te volgen in de binnenbak, vanaf de tribune en in de kantine. Er zijn handmicrofoons voor het stellen van vragen.
Let op: Houd rekening met de combinaties in de rijbaan en loop dus niet te veel heen en weer!
17.30 - 18.00 uur: Inloop met gratis kopje koffie/thee
18:00 – 19.00 uur: Theorieles in kantine
Mijn knelpunten kloppen neit helemaal maar goed.
somokkele schreef:Daffie....... met alle respect, maar ik weet niet of alle mensen het leuk vinden dat de lijst op Bokt staan...
Iig moet ik vrijdag als 1e starten. Ik ben erg benieuwd, paard is nog steeds niet fijn in zijn lijf na nu toch ruim een half jaar lessen op AdB methode. En hoe ze erbij komen dat hij Z2 is.... Ja, in zijn jonge jaren met zijn vorige baas, maar wij saampies.... nog geen B-nivo
Succubi schreef:@xFioon: Ziet er goed uit hoor! Zo liep Marny ook in het begin
Ik vind het een fijn gezicht dat je kijkt waar je naartoe gaat.
Zigzaggen, vierkantjes was voor ons ook het begin
Merk je zelf al verschil?
Wig_love schreef:IK ken mensen die erbij gelest hebben, en vin het 3x niks.!
het lijkt me niet als je een gebroke lijn rijen gelijk huppa hoofd om en terug dat het paard daar recht van word.! 2de hoefslag en tempowisselingen op 2de hoefslag ja! maar niet dat.
Dus onderandere dat ZigZagge. ik vin het Absoluut niet rechtrichten!
het lijkt me niet als je een gebroke lijn rijen gelijk huppa hoofd om en terug dat het paard daar recht van word.! 2de hoefslag en tempowisselingen op 2de hoefslag ja! maar niet dat.