Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Needje schreef:Noem het dan rechtgericht door de bocht. Dan is het mischien duidelijker.
marrianne schreef:en ik vroeg me af, op de 1e pagina staat die super uitleg van winbinches(als ik het goed schrijf)
maar bij een overbouwd paard dat wel over de rug loopt zal toch enigzins dat kuiltje achter het zadel blijven, doordat het paard misschien iets hoge billen heeft, neem ik aan dat je dit nooit helemaal kan wegwerken. als ik het fout heb zeg het gerust hoor
Qimm schreef:Oh dat vraag ik me ook af! De rug is bij een overbouwd paard altijd lager dan de achterhand, dat kun je toch niet compenseren?
Goeie vraag
anneliesdj schreef:[Als het paard zijn gewicht beter gaat verdelen over alle 4 benen zal hij steeds beter rechtop kunnen blijven in een bocht. Uiteraard kan een paard niet perfect verticaal door de bocht, zeker niet in de snellere gangen(dan zou hij namelijk omvallen) maar hoe beter het paard zichzelf leert dragen hoe beter hij rechtop zal kunnen blijven. Het resultaat:
Somebitch schreef:Wát is nu eigenlijk het rechtrichten..
Ik ga altijd op de langezijde mijn paard buigen, dus stelling vragen. Daarna zet ik hem weer recht. Is dit rechtrichten? Of wat is het dan
En hoe kan je zien of een paard scheef gereden is?