Karl66 schreef:Nee hoor, want dat is niet het enige nadeel dat er aan LDR hangt.Alleen is dat nadeel een hersenspinsel van Q, die hij baseert gerenomeerd onderzoek, waar hij in het blaue hineins zijn eigen intepretatie op los laat.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karl66 schreef:Nee hoor, want dat is niet het enige nadeel dat er aan LDR hangt.Alleen is dat nadeel een hersenspinsel van Q, die hij baseert gerenomeerd onderzoek, waar hij in het blaue hineins zijn eigen intepretatie op los laat.
QQQQ schreef:Karl66 schreef:Die kan ik volledig accepteren.
Super!![]()
Nu Aimee nog...
QQQQ schreef:Karl66 schreef:Nee hoor, want dat is niet het enige nadeel dat er aan LDR hangt.Alleen is dat nadeel een hersenspinsel van Q, die hij baseert gerenomeerd onderzoek, waar hij in het blaue hineins zijn eigen intepretatie op los laat.
QQQQ schreef:"Er zitten voordelen en nadelen vast aan LDR".
QQQQ schreef:"Het is best mogelijk dat LDR negatieve invloeden op het paard heeft die niet opwegen tegen de positieve invloeden"
Karl66 schreef:Niet minder gekleurd dan de "ik vind" van de voorstanders hoor.Maar wel allemaal gebaseerd op een gekleur "ik vind" van tegenstanders
Aimee schreef:Klopt, die eerste was een stelling die te vergelijken is met de stelling die jij wilde dat ik accepteerde. De tweede is serieuzer bedoeld als een compromie die voor beide kanten acceptabel zou kunnen zijn, vandaar dat:Dit zijn twee heel verschillende stellingen....
QQQQ schreef:Ik denk dat we qua acceptatie niet veel verder zullen komen dan:
QQQQ schreef:Klopt, die eerste was een stelling die te vergelijken is met de stelling die jij wilde dat ik accepteerde. De tweede is serieuzer bedoeld als een compromie die voor beide kanten acceptabel zou kunnen zijn, vandaar dat:
QQQQ schreef:Karl66 schreef:Maar wel allemaal gebaseerd op een gekleur "ik vind" van tegenstanders
Niet minder gekleurd dan de "ik vind" van de voorstanders hoor.
QQQQ schreef:Maar ondertussen kan je die laatste stelling nog altijd niet accepteren...
QQQQ schreef:Maar ondertussen kan je die laatste stelling nog altijd niet accepteren...
Aimee schreef:Als jij niet eens de stelling "Er zitten voordelen en nadelen vast aan LDR" kan accepteren, dan beweer jij dus dat er enkel voordelen aan LDR zitten. Die stelling gaat namelijk niet over of het één beter is dan 't ander...Nee natuurlijk niet.....
Omdat moslimterroristen overtuigd zijn dat hun geloof beter is dan het christendom, worden christenen toch ook niet ineens moslim terwijl christenen de islam wel accepteren als een ander gelijkgesteld wereldgeloof.
Er is geenszins reden om het één beter te vinden dan het ander; ten opzichte van jou is het al knap dat ik accepteer dat er twee gelijke methoden zijn.
Aimee schreef:Ik heb niets tegen klassiek, ik heb niets tegen LDR. Beide methoden hebben voor- én nadelen,
Aimee schreef:Aimee schreef:Ik heb niets tegen klassiek, ik heb niets tegen LDR. Beide methoden hebben voor- én nadelen,
Lijkt me duidelijk.....
Aimee schreef:QQQQ schreef:Maar ondertussen kan je die laatste stelling nog altijd niet accepteren...
Nee natuurlijk niet.....
Aimee schreef:QQQQ schreef:
"Er zitten voordelen en nadelen vast aan LDR".QQQQ schreef:"Het is best mogelijk dat LDR negatieve invloeden op het paard heeft die niet opwegen tegen de positieve invloeden"
Dit zijn twee heel verschillende stellingen....
Aimee schreef:Waarom moet ik me trouwens voegen in het "ik vind" van Q terwijl het andersom niet gebeurd? Het blijft apart.....
Aimee schreef:Hoe kan jij nou beweren dat ik stug ben?
Ik heb niets tegen klassiek, ik heb niets tegen LDR. Beide methoden hebben voor- én nadelen, het gaat er met rijden áltijd om zoveel mogelijk de voordelen te benutten. Het gaat erom open te staan voor meer dan alleen de eigen hersenspinsels. Ik kan mij herinneren dat jij er niet voor open stond om een clinic mee te rijden bij een LDR-ruiter, of les te nemen in die methode zodat je het zelf kunt ervaren. Dat noem ik nou stug.... en jij weet dondersgoed dat je niet van mij kunt beweren dat ik er niet voor open sta![]()
Niet voor niets wijs ik je erop dat jou twee stellingen zéér verschillend zijn.
Aimee schreef:QQQQ schreef:Maar ondertussen kan je die laatste stelling nog altijd niet accepteren...
Nee natuurlijk niet.....
Omdat moslimterroristen overtuigd zijn dat hun geloof beter is dan het christendom, worden christenen toch ook niet ineens moslim terwijl christenen de islam wel accepteren als een ander gelijkgesteld wereldgeloof.
Er is geenszins reden om het één beter te vinden dan het ander; ten opzichte van jou is het al knap dat ik accepteer dat er twee gelijke methoden zijn.