Snackie schreef:Babootje, Je weet het zelf altijd zo goed te vertellen, maar rij je zelf ook?
Leuk paard heeft je dochter, maar wat een irrant bewegen. Voeten stil, mijn advies, spoor dr af, ze zit de hele tijd te prikken, hij reageert niet. Hij lijkt al dood voor het been. Zo zonde!
Je zegt namelijk dat ze hem niet raakt,maar dat doet ze wel. Op het proef filmpje, de laatste wending kun je dat nog duidelijker zien. die spoor gaat erin.
LU wat een verandering/verbetering!top!
Ik zeg niet dat ze hem niet raakt; ik zeg dat ze hem niet elke pas raakt. (Al lijkt dat zo, omdat ze haar been niet stil houdt) Zeker in de wending heeft ie wat begrenzing nodig om de achterhand niet te laten uitzwaaien, dus ja dat heb je het spoortje wel nodig.
Hij is zeker aan het been. Als hij niet zou reageren zou er ook geen middendraf uitkomen, of een middengalop en die zijn dik in orde. Als ze niet aan het been zijn, val je in het M - waar er geen zweep meer mee mag in de proef - zo door de mand.

En ja, ik rijd zelf ook. Start ook wedstrijden (1 x per jaar zo ongeveer is de frequentie). L2 nu. Maar omdat ik meestal zelf sta te filmen is er niks van mij. Komt er vast wel een keertje van.
Op dit ogenblik rij ik weinig (want 20 k aangekomen door medicijngebruik). Hang nu in de sportschool om zo snel mogelijk die kilo's weer kwijt te radekn.
@S-Z van achter uit wegstappen is (in ieder geval bij hem) rete