Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelijn schreef:Tja... het is natuurlijk al water onder de brug.. je kan het niet terug draaien.. en je was niet verantwoordelijk dus huidige eigenaresse heeft weinig aan alleen je ongezouten mening. Maar als je graag van willekeurige mensen een mening wil dan mag je me best een pb-tje sturen met link van filmpje erin. Zou het alleen niet openbaar in dit topic zetten omdat jij niet de ruiter bent en diegene dus niet kan vertellen hoe en wat.
Snackie schreef:Ik gaf haar altijd les, tot vorige week aan toe, maar nu heb ik zelf het roer om. En ik heb dan liever dat ze eens in de maand bij mijn juf gaat lessen, zodat ik daar weer op kan inhaken op de andere dagen dat ze (de bijrijder)rijdt.
Voorheen was ze nooit zo gefrustreerd. Jaron heeft een tijd heel fijn gelopen (maar niet op de correcte manier) en dan willen we aan correct gaan rijden en dat gaat niet zonder slag of stoot.
Maar als je dan gaat vasthouden en harder en harder word, en gaat slaan en schoppen houdt het voor mij op.
De juf is heeeeel geduldig, en heeft haar vandaag laten zien dat het ook zonder frustratie kan, maar je moet wel een grote stap terug nemen.
Bijrijder was vandaag heel koel voor haar doen, en ik vond het ontzettend goed gaan.
En ze was zelf ook tevreden, en een stuk minder gefrustreerd.
Maar goed, we kijken het zo eventjes aan, hoe het gaat.
Trainen heb ik terug gebracht naar minimaal, terug naar het genieten en het plezier hebben bij het paard. en trainen dan waar ik bij ben, zodat ik nog meer kan begeleiden en als het goed gaat kunnen er weer andere dingen gedaan worden. met de tijd.