hoeft ook niet
we komen er wel uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KoudbloedKim schreef:shirleyp schreef:Uhh ja..Het valt me wel op dat stevige ruiters regelmatig meer moeite hebben met hun motoriek, dat is zeker storend voor het paard!
Nouja, zolang ik niet met mijn wijsvinger mijn neus aan moet raken om te controleren dat ik niet gedronken heb, ben ik tevreden.
Volgens mij komen we hokjes tekort!!
motoriek was geen handige woordkeus, excuus. GittekeZ1 schreef:Wordt het toch nog een gezellig topic en hallen we de 100 wel
shirleyp schreef:GittekeZ1 schreef:Wordt het toch nog een gezellig topic en hallen we de 100 wel
Veel plezier nog! Ik ga snel mijn vier slanke hersencellen wat rust geven. Ik moet morgen namelijk weer lesgeven. De dikke kids krijgen senso-motorische training en met de slanke kids moet ik gewoon taal en rekenen doen...
die is leuk
xNadia schreef:ik heb juist hele grote respect voor deze mensen. Mensen die wat voller zijn, zijn meestal best onzeker.
Als je dan op je paard durft te gaan zitten en gewoon die wedstrijd rijd dan ben je in mijn ogen echt een held!
Ik heb laatst op een wedstrijd gekeken van de subtop dressuur. En er rijden een aantal vollere mensen bij. En raad eens wie de eerste en tweede plaats hadden. Ja hoor, die vollere mensen.
Het heeft er dus echt niks mee te maken dat je slechter rijd, of je paard slechter loopt. Die mensen reden ook super netjes !
jesito schreef:dejavu schreef:Wie zegt dat slanke ruiters er niks voor hoeven te doen of te laten om slank te blijven?
En wie zegt dat dikke mensen niet hun best doen om er wat af te krijgen, daarbij is paardrijden een sport, tja en laat dat nou net goed zijn voor dikke mensen.
shirleyp schreef:dejavu schreef:En is die sport voor dat paard wel zo goed?
Goede vraag, maar eigenlijk geldt dat voor paardrijden in het algemeen... Die discussie wil je als ruiter eigenlijk ook niet voeren...
Electra63 schreef:Illusion1990 schreef:Laatst een stalgenoot, kreeg als commentaar bij verzorging: "Paard te dik, moet afvallen".
En de ruiters dan? Zie soms combinaties dat ik denk: AI!
Te dik voor een paard is ook slecht, net als voor mensen, geldt dit ook voor dieren.
shirleyp schreef:Dankje schat..Lieverd... Volgens mij heb ik deze uitspraak nu al twee keer uitgelegd en herschreven. Ik doel meer op de beweeglijkheid van de ruiter. Vet zit gewoon in de weg en dat is vaak te zien in het rijdenmotoriek was geen handige woordkeus, excuus.

quartel schreef:waarom zouden steviger mensen een mindere motoriek hebben![]()
Zou het zelfde zijn als ik ga beweren dat slanke mensen minder herseninhoud hebben

KoudbloedKim schreef:Dankje schat..
Mijn reactie over het tekort aan hokjes was trouwens niet aan jou gericht, maar in het algemeen..
Maar ach, er zijn hier meer mensen die net als ik wat vetjes teveel hebben, dus we passen er zowiezo niet in..