Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maralyn schreef::'( ik kan geen frans, en frans kent mij niet....
ChocooPrins schreef:Wat een knapperd Picasso!
Veel sterkte HW!! Hopen op een hoefzweer!
Azmay schreef:Ik word spontaan jaloers van die strekfoto.
Die Franse filmpjes ga ik zo bekijken, de eerste die ik aanklik is al veel geklets en weinig laten zien dus is even lastig.
Ik ben zelf eigenlijk pas net begonnen met het trainen van mijn 9 jarige PRE. Ze is even onder het zadel geweest en heeft daarna wat vage klachten gekregen. Ik wil haar graag gaan trainen met rechtrichten en klassieke dressuur maar ben zelf ook nog een leek.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie op dit filmpje zien, ik twijfel of ik hier "doorheen" moet trainen of het rust moet geven.
(Zet je geluid uit, ik klik en hond blaft)
Filmpje op FB
Simpelman schreef:Azmay schreef:Ik word spontaan jaloers van die strekfoto.
Die Franse filmpjes ga ik zo bekijken, de eerste die ik aanklik is al veel geklets en weinig laten zien dus is even lastig.
Ik ben zelf eigenlijk pas net begonnen met het trainen van mijn 9 jarige PRE. Ze is even onder het zadel geweest en heeft daarna wat vage klachten gekregen. Ik wil haar graag gaan trainen met rechtrichten en klassieke dressuur maar ben zelf ook nog een leek.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie op dit filmpje zien, ik twijfel of ik hier "doorheen" moet trainen of het rust moet geven.
(Zet je geluid uit, ik klik en hond blaft)
Filmpje op FB
Het eerste filmpje is interessantst, je moet alleen even het geduld opbrengen het uit te kijken.
Kijk gewoon wat er gebeurt, man kent paard niet en paard weet niet wat er moet gebeuren.
Jouw eigen paard is niet blij met wat je van hem vraagt.(dat zie je aan zijn blik)
Dat betekent dat hij ergens een probleem heeft.