Watermill schreef:Welke dan Sizzle? Ik heb dat gevoel ook, maar bijvoorbeeld Lammert Haanstra longeert ook aan het bit. Weet niet of jij die kent, maar hier in NL een hele bekende...
Ik denk dat het hem meer aan "enkele longe" ligt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SheeNegro schreef:Moest het kunnen zou ik voor de aquatraining gaan, aan je verhaal te horen denk ik dat hij enorm gebaat gaat zijn hiermee.
En anders kom je bij mij wonen, het veld is kraak helder by night
SheeNegro schreef:Het veld is omringd door dorpen, dus altijd wel bijzondere sfeer. Maar inderdaad volle maan is dan zeker magisch! Mijn paarden zijn gewend van 's nachts op pad te gaan (lees clublessen die om 10u gedaan zijn..)en een eng bos zonder licht lopen ze zo door.
Hebben wij toevallig binnen enkele maanden onze studio terug te huur
Sizzle schreef:Hoe maak je hem dan vast?
En hoe voorkom je de vrij hoge druk van het eigen gewicht van de lijn?
Ik doe het trouwens wel eens als ik bijvoorbeeld onverwacht even de "gekkigheid" eruit moet longeren, maar het heeft niet echt mijn voorkeur.
jannico schreef:Simpelman schreef:Alle elementen van de dressuur moeten we een paard één voor één uitleggen tot hij zegt aha!, begrepen, daarna hoeven we er alleen nog maar naar te vragen.
.
Relevant:warwick Schiller schreef:Word morphing and horse training ( or how to turn snow into hail) and how it's relative to Stick To The Damn Plan.
Did you ever have to do word morphing puzzles in english at school ? Where you change one letter of a word at a time, making a new real word each time, until you change a word completely. Like this puzzle of changing snow into hail.
snow
show
shop
ship
slip
slid
said
raid
rain
rail
hail
To me horse training is very much like this, you only add one new thing at a time, and like the letter p ( in shop, ship, and slip) some things are added only as a means to turn them into something else later.
Stick to damn plan is the same as this. Don't change more than one letter at a time is a huge part of stick to the damn plan, make sure you aren't making a new word that's gibberish, and sometimes you will make a word that is not relative to your final destination, but is an integral part of getting there.