Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simpelman schreef:
Watermill schreef:Simpelman: bedankt voor je tip over het longeren. Maar dan toch nog een vraag omdat ik daar elke keer zo onzeker over ben. De achterbenen komen in draf nog zeker 20 cm achter de voorbenen, is dat wel oke?
. Maar ik ben dus in zekere zin blij dat er een oorzaak is gevonden en probeer nu zo goed mogelijk te trainen, 4 x pw aan de longe. Ik ben echt ontzettend blij
met onze overdekte longeerbak, ik heb hem hard nodig. Watermill schreef:Wat ontzettend fijn, al jullie reacties! Bedankt daarvoor.
Ik las ergens dat voordat de diagnose KS gesteld wordt, er vaak al lang sprake is van vage klachten en kreupelheden. Dat is dus ook de reden dat ze al bijna een jaar niets heeft gedaan, behalve het vullen van de portemonnee van de dierenarts. Maar ik ben dus in zekere zin blij dat er een oorzaak is gevonden en probeer nu zo goed mogelijk te trainen, 4 x pw aan de longe. Ik ben echt ontzettend blij
![]()
met onze overdekte longeerbak, ik heb hem hard nodig.
Nu doet hij dat zelden. Behalve als ik met werken aan de hand het bit in heb. Ik rij bitloos en hij moet nog aan het bit wennen. En hij probeert wederom continu de teugel te pakken te krijgen. Bij hem heeft het inderdaad met wat spanning te maken (en ik ga dan stilstaan om de teugel uit zijn mond te halen, want hij heeft ze zo door gekauwd
).