Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Professor schreef:Gaat u vooral niet zonder zadel rijden dat lost het probleem niet, dat is leuk maar heeft niets met rijden te maken, men kan dan niet op zijn zitbeenknobbeltjes gaan zitten, en hobbelen die tijd heeft u waarschijnlijk al gehad.
quadripes schreef:nombrado, heb je gelezen wat ik heb geschreven mbt zonder zadel rijden en met zadel rijden? daar staat het in en professor vult het nu aan met 'dat je niet op je zitbeenknobbeltjes kunt zitten' (dat bedoelde ik ook)...
Professor schreef:Gaat u vooral niet zonder zadel rijden dat lost het probleem niet, dat is leuk maar heeft niets met rijden te maken, men kan dan niet op zijn zitbeenknobbeltjes gaan zitten, en hobbelen die tijd heeft u waarschijnlijk al gehad.
Het gaat om uw houding, maar maakt u maar nog een paar opnamen dan kan men het beter bekijken.
Danique_G schreef:Door zonder zadel te rijden ben ik overigens wel een stuk rechter gaan zitten. Verder heeft het voor mij geen nut gehad, was wel grapppig om te zien hoe mijn paard reageerde.
Overigens, 25 en 26 juni is er weer een clinic van Bent Branderup in Nederland! Ik ga er van uit dat iedereen er bij is!
Ach die man weet wel aan zijn geld te komen, dat moet je hem nageven
quadripes schreef:waar zitten jouw zitbeenknobbels dan precies? op een andere plaats dan bij andere mensen?
Airborn schreef:Ik ben overgestapt van AdB naar klassiek, en er zitten zeker elementen bij klassiek die je zal herkennen van AdB, maar uiteindelijk moet je wel echt heel anders gaan rijden dan je bj AdB gewent bent/was/
quadripes schreef:aha en je had het snel weggeklikt zei je gisteren. nou dat heb je dan erg snel gezien allemaal. jij bent echt een natuurtalent geloof ik
we hadden het erover dat je op de blote paardenrug en de barebackpad in stoelzit wordt gezet, waardoor je dus achterop je kont terecht komt ipv op je zitbeenknobbels.
jij zegt dat dat bij jou niet gebeurt.
leg dat eens uit (ipv in mijn profiel naar mijn foto's te gaan zitten kijken, hoewel ik me kan voorstellen dat je mijn prachtige Lipizzaner nog eens vaker wil zien)
quadripes schreef:Baucher is niet klassiek