Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mickey97 schreef:ik rijd ook zonder cap, alleen als die druk is of tis fris weer dan zet ik hem op..
je krijgt er zon plak hoofd van en dat vind ik gewoon niet lekker...
Sanniejtjuh schreef:Altijd met![]()
Ook al vertrouw je je paard...is ie bomproef...het blijft een paard en dus een vluchtdier.
Mensen die zonder rijden moeten dat zelf weten..maar als er echt eens iets gebeurd..je vergeeft het jezelf nooit meer...
Sanniejtjuh schreef:Altijd met![]()
Ook al vertrouw je je paard...is ie bomproef...het blijft een paard en dus een vluchtdier.
Mensen die zonder rijden moeten dat zelf weten..maar als er echt eens iets gebeurd..je vergeeft het jezelf nooit meer...
swingfield schreef:ik rij altijd zonder, behalve als ik spring.
ik vind het echt een rotding.
als ik op andere paarden stap doe ik er wel altijd 1 op, dat vind ik veiliger, maar ik vertrouw mijn paard 100 %
PetraOo schreef:Mijn beste vriendin is jaren geleden een keer op haar paard buiten gewest. Het paard ging ervan door en struikelde. Paard en ruiter kwamen op een betonweg terecht. Het paard had van oor tot staat schaafwonden, mijn vriendin lag 3 weken in coma. Met cap was dit niet zo gewest. Als je zoiets een keer mee maakt, rij je nooit meer zonder cap!!!
Mijn vriendin kende haar paard al jaren, het terrein was bekend en gelukkig heeft het paard de weg naar huis veilig gevonden! Mijn vriendin is opgehaald met een helikopter....
Het heeft 2 jaar geduurd, tot zij weer helemaal hersteld was. Dit was in begin volgens de artsen niet eens te verwachten.
DUS ALTIJD MET CAP