Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Quellian schreef:Je kunt natuurlijk ook het stro als onderdeken en onderbandages gebruiken. Hip man!
Nynk_ schreef:Hey maar hoe kun je rijden zonder bit en zadel enzo als je pony iri bezig is dam moetr je een toch een tikje met de zweep geven..want anders weet hij niet dat hij fout is
Quellian schreef:Nynk_ schreef:Hey maar hoe kun je rijden zonder bit en zadel enzo als je pony iri bezig is dam moetr je een toch een tikje met de zweep geven..want anders weet hij niet dat hij fout is
Ik rij ook niet met zweep. Vind het persoonlijk ook onzin om dingen af te straffen, ik negeer liever
Alane schreef:Dan kan ik je een muts aan raden.... smijt een cap van een flat gebouw of in een ravijn... en een muts.... cap kapot... muts blijft heel... als je het hebt over duurzaamheid...
hoop dat de scapa dekjes deze week binnen komen, kan ik daar ook over mee praten
barkruk schreef:Meer een van de oude stempelBeestje is al zeker 20 jaar oud en toen hadden ze nog geen setjes. En ik heb het hem de divoza gids nog niet laten lezen.
Quellian schreef:Je kunt toch het stro kleuren met kleurspray? Zo hebben ze in Indonesië gekleurde kuikentjes
maikeltje schreef:Wat ik trouwens wel jammer vind is dat je stro maar in één kleur kunt krijgen. Het zou wel leuk zijn om ze vanavond op stal te kunnen zetten in een bijpassende kleur bedje....
Alane schreef:duuh.... denk laat de kaaskopjes weg, dan hapt ze wel
voor het uitmesten heb ik een mestboy doe je toch niet zelf... hoe moet je uberhaupt de mest zien als je de hele dag met je neus in de lucht loopt? drum heb ik de a-welshjes verkocht.. zag ze niet meer staan... sjips dat kan dan helemaal niet.... hoe kan je op iemand neerkijken als je met je neus in de lucht loopt??? of is het utieme bewijs dat ik op niemand neerkijk...
Alane schreef:Weet je waar ik me echt aan kan ergeren?????
als de sperriem verkeerd om zit en door het lusje is terug gestoken... en van die omgekrulde uiteindes die niet door de passantjes zijn gestoken... en ergenis on top... te lange singelstoten aan het dressuurzadel zodat je van die flappen onder de buik ziet flapperen...
barkruk schreef:Meer een van de oude stempelBeestje is al zeker 20 jaar oud en toen hadden ze nog geen setjes. En ik heb het hem de divoza gids nog niet laten lezen.
Alane schreef:daar heb ik therapie voor gehad.... neusriemen met lusje zonder sperriem, dar kan ik redelijk langs kijken... maar voor de rest, moet ik me echt inhouden
en wat je zegt, en als ik dat leertje niet door het passantje geprutst krijg, dan is heten wordt ie vervangen.. laat me de gek niet aansteken door een stukje leer
Alane schreef:ja of als er een slag in de beugelriem zit
Alane schreef:als we hoofdstellen poetsen of teugels wisselen, dan MOET de teugel zonder gesp rechts en met gesp links
Alane schreef:Als je dan links naast je paard staat, je teugels open hebt, en je gooit de rechter teugel over de hals, krijg je de gesp niet tegen je hoofd.... zo heb ik het geleerd met mennen, maar heb ik het altijd gedaan, zowel aangespannen als onder het zadel
Rianneke schreef:Ik heb altijd geleerd dat het leertje van de teugel zonder gesp altijd naar rechts moest wijzen... Dan zit de teugel met gesp dus aan de linker bitring, en de teugel zonder gesp aan de linker....Alane schreef:als we hoofdstellen poetsen of teugels wisselen, dan MOET de teugel zonder gesp rechts en met gesp links
volgens mij heb ik ze andersom zitten, maar moet er echt over nadenken!